1.3.12

Καλό μήνα


Μια τυχαία μέρα

Αυτό το βράδυ
Λούστηκα στο φως του φεγγαριού σου
Πιάστηκα από την άκρη του αστεριού σου
Και το τράβηξα να κατέβει στην γη

Αυτό το βράδυ
Μέσα στα μάτια σου είδα την εικόνα μου
Κοίταξα την αιωνιότητα το πριν και το μετά
Και βιάστηκα να την αρπάξω πριν μου φύγει

Αυτό το πρωινό
Ξύπνησα και  ήμουν ένα φεγγαράκι
Κρεμασμένο στον τοίχο με λευκή κορδέλα
Σκόρπισα στα δωμάτια τα αστέρια μου

Αυτό το πρωινό
Άνοιξα την πόρτα μου και βγήκα στον ήλιο
Περπάτησα στους χιονισμένους δρόμους
Μετά ανακάλυψα πως δεν είχε ήλιο ο ουρανός

Μέσα μου ήταν το φως.

ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ



Levina 1/03/2012

24 σχόλια:

Παναγιώτης είπε...

Κατι μου λεει οτι
Ο Μαρτης ξεκινησε πολυ πολυ
ομορφα και ευχωμαι να συνεχησει ετσι και καλητερα

Φιλια μαγισσουλα

serenata είπε...

Καλό μήνα γλυκιά μου:)

Λιακάδα ☼ είπε...

Και εκεί ελπίζω να μείνει για πάντα!!
Καλημέρα και καλό μήναααα!! :)

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

όταν το φως είναι μέσα σου, ομορφάδα μου, δεν σβήνει ποτέ!
εκεί κράτησέ το! σου ανήκει!

υ.γ. όμορφες οι αλλαγές σου!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι Εύη μου..το μέσα μας φως είναι όλα!
το μέσα μας!

καλό μήνα..

Katerinanina είπε...

kalo mhnaaaaaaa....
aytos o mhnas hdh mou fainetai kalyteros!
aisiodoxia re paidia!
hdh mphke h anoixh kai xarhka (fantazomai 8a exei poly hlio pou mou aresei...xixi)!

Levina είπε...

Kαλό μήνα παγωτοξωτικό μου!!!
Μια χαρά ξεκίνησε, να δώσει να συνεχιστεί
έτσι!!! Λίγη αισιοδοξία δεν έβλαψε κανέναν!!!
ψέμματα???

Φιλιά ομορφούλη μου, να περνάς καλά :))

Levina είπε...

Ευχαριστώωώ
Kαλό μήνα και σε σένα κοριτσάκι μου
πολλά φιλιά !!!

Levina είπε...

Αυτό το για "πάντα" με ψιλοφοβίζει ...
αλλά όσο είναι εκεί καλά είναι ...
θα το προσέξω να μη σβύσει :))

Kαλό μήνα και απο εδώ Λιακαδάκι μου γλυκό :))

Levina είπε...

Tις πρόσεξες βρε φιλενάδα???
Άντε είπα να την βγάλω την νύχτα :))

Το κρατάω αγάπη μου, απλά καμιά φορά
δεν φαίνεται... κρύβεται !!!

Φιλιά Λυχναράκι μου, έχω και το δικό σου
φως...ποιός με πιάνει!!! χαχαχα

Levina είπε...

Ήλιε μου μάλλον το κατάλαβα
εσύ δεν έλεγες ποτέ δεν είναι αργά???
( καλά εγώ το πάω και με ρυθμό σαλίγκαρου !!!)

Kαλό μήνα και πάλι :))

Levina είπε...

Καλό μήνα Κατερινάκι μου
Θα είναι απο τους καλύτερους, θα τον κάνουμε εμείς να γίνει , όπως το λες και εσύ με λίγη αισιοδοξία ... αρκετά μαύρη μας την έχουν κάνει την ζωή μας... όχι άλλο!!!

Πολλά φιλιά και να περνάς καλά κοριτσάκι μου :))

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Το φως του ήλιου είναι το δώρο εκείνο που δίνει χρώμα και ζεστασιά σε όλα όσα γύρω μας κοιτάμε.
Το φως όμως που από μέσα σου πηγάζει είναι εκείνο που δίνει τα ερωτικά πανέμορφα αριστουργήματα που εδω μέσα ανατέλουν, Λεβίνα.
Καλό σου μήνα.

Ξύλινος Ιππότης είπε...

"Μέσα μου ήταν το φως."
...
Λεβίνα μου δεν έχω ίντερνετ αυτές τις μέρες στο σπίτι,
και σ' έχω χάσει λιγάκι...
ελπίζω από αύριο να έχω!
...
Θυμάμαι το καλοκαίρι που πέρασε,
για εμένα ήταν χειμώνας.. οπότε μέσα μας είναι οι Εποχές!
...
Καλό μήνα να έχεις και πολλά φιλιά!
Πάντα έτσι να είσαι γεμάτη Φως!

Ανώνυμος είπε...

<<
Πιάστηκα από την άκρη του αστεριού σου
Και το τράβηξα να κατέβει στην γη
...
Άνοιξα την πόρτα μου και βγήκα στον ήλιο
Περπάτησα στους χιονισμένους δρόμους
Μετά ανακάλυψα πως δεν είχε ήλιο ο ουρανός
Μέσα μου ήταν το φως.
>>
Υπέροχο !
Από τα καλύτερα σου !
Πάντα μέσα σου το φως.
Να σε φωτίζει
Να σε ζεσταίνει
και να σε διωχνει τα σκοτάδια

tuki είπε...

δειλά αφήνω την καρδιά μου
πρώτα απ’ όλα να σε ευχαριστήσω
για τα λόγια σου τις μέρες που ήμουνα άρρωστη..
μετά για τα ίχνη σου στον ουρανό μου..

κάθε που αφήνω τα βήματα μου
να με οδηγούν σε σένα
η καρδιά μου ταξιδεύει
στην ομορφιά της δικιάς σου ψυχής.

με ξεκουράζει και δεν χορταίνουν τα μάτια μου
να βλέπουν τις εικόνες, να χαλαρώνω στη μουσική σου.

σήμερα.., ξεπέρασες τα όρια με τις αλλαγές
που έκανες, έγινε το blog ακόμη πιο όμορφο.
πάντα τέτοιες δημιουργίες!!

Καλό μήνα!!
tuki..

Levina είπε...

Έχουμε μάθει στον ήλιο μας Χριστόφορε μου,
δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτόν, μας
δίνει γέλιο, αισιοδοξία, κουράγιο για την
επόμενη μέρα !!!
Το εσωτερικό φως υπάρχει σε όλους μας,
κρύβεται καμιά φορά ... αλλά πάντα
επιστρέφει !!

Τα φιλιά μου, Καλό μήνα εύχομαι και εγώ
να έχεις!!

Levina είπε...

Τα συναισθήματά μας είναι το φως Ιππότη μου,
αυτά καθορίζουν τις εποχές γύρω μας σίγουρα...
Μπορούμε άραγε να διατάξουμε την Άνοιξη να
μπει μέσα μας και ας έχει χιόνι έξω? Εγώ αυτό
θέλω να κάνω!!!

Καλό μήνα σου εύχομαι και εγώ
να είσαι καλά :))

Levina είπε...

Eυχαριστώ πολύ Gip,
το ίδιο σου εύχομαι και εγώ,
να υπάρχει φως μέσα σου ... πάντα !!

Καλό μήνα σου εύχομαι
να είσαι καλά :))

Levina είπε...

Koριτσάκι μου τις ίδιες μέρες ήμασταν άρρωστες
(εγώ ακόμα είμαι λίγο) να δίνουμε μεταξύ μας
παρηγοριά καλή μου!!
Χαίρομαι όταν έρχομαι στον δικό σου ουρανό, με ηρεμεί,
τα λόγια σου μου δίνουν τόση ευχαρίστηση που είναι
σπάνια στις μέρες μας!!
Σε ευχαριστώ tuki μου, έβγαλα την νύχτα με την αλλαγή
μήπως και καταφέρω να κρατήσω αυτό το φως μέσα μου!

Σε φιλώ
καλό μήνα
και να προσέχεις :))

Apokalipsis999 είπε...

Ωραία η αίσθηση του φωτός...
Πληρώνει (=γεμίζει) τη διάθεση!
Το φως της ψυχής,
κάνει τον ήλιο κομπάρσο
και το κρύο ανίσχυρο...
Πολλά τα φώτα
που υπόσχονται το ψυχικό πλήρωμα,
αλλά εφήμερα...
Έρωτες και υποσχέσεις
που εξατμίζονται!
Πιο ψηλά και βαθιά
βρίσκεται αυτό το Φως.

Καλό μήνα, με Φως!

Gyro είπε...

Έτσι λέω και γω ....ότι θα πάει καλά ο μήνας....με αυτά που βλέπω.
Σίγουρα.
Άντε καλό μήνα

Levina είπε...

Όλα στιγμές είναι καλέ μου Σταμάτη,
τίποτα δεν διαρκεί για πάντα...
αρχίζει κάτι, τελειώνει κάτι άλλο, όλα
στροβιλίζονται και διαδέχονται το ένα
το άλλο... συναισθήματα, καταστάσεις,
ζωές...
Νομίζω πως όταν βρίσκεις το εσωτερικό σου
φως μπορείς να βρεις πιο εύκολα και το άλλο
που βρίσκεται ψηλά.

Καλημέρα Σταμάτη μου
καλο μήνα και σε σένα !!

Levina είπε...

Άντε ... τουλάχιστον να το προσπαθήσουμε,
να τα κάνουμε καλά οσο περισσότερο
γίνεται!!

Καλημέρα Gyro μου
Καλό μήνα και σε σένα :))

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...