29.2.12

Canção do Mar

Dulce Pontes-Canção do Mar
Τραγούδι της Θάλασσας

Fui bailar no meu batel
Além do mar cruel
E o mar bramindo
Diz que eu fui roubar
A luz sem par
Do teu olhar tão lindo
Vem saber se o mar terá razão
Vem cá ver bailar meu coração
Se eu bailar no meu batel
Não vou ao mar cruel
E nem lhe digo aonde eu fui cantar
Sorrir, bailar, viver, sonhar...contigo



Βγήκα να χορέψω με τη βάρκα μου
έξω, στην άσπλαχνη θάλασσα
κι η θάλασσα με βρυχηθμό
λέει ότι πήγα να κλέψω
το δίχως ταίρι φως
των τόσο όμορφων ματιών σου
Έλα,

να μάθεις αν έχει δίκιο η θάλασσα
Έλα,

να δεις την καρδιά μου να χορεύει
Αν χορέψω στη βάρκα μου
Δε θα βγω στην άσπλαχνη θάλασσα
κι ούτε θα της πώ πού πήγα να τραγουδήσω,
να χαμογελάσω, να χορέψω, να ονειρευτώ

... εσένα.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλο. ΚαΗ μουσική γνωστή. Η κοπέλα καλή.

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετική επιλογή Levina μου
Για την Dulce Pontes τι να πω...
Καλό μήνα..και ένα φιλί

Levina είπε...

Πολύ γνωστό κομμάτι πράγματι!

Καλημέρα Gip
Kαλό μήνα σου εύχομαι !!!

Levina είπε...

To ήξερα σε άλλη διασκευή, αλλά
τελικά προτιμώ αυτή!!! και αν
μου την βρεις σε Ισπανόφωνη ακόμα
καλύτερα :))

Τα φιλιά μου και καλό μήνα σκορπιέ !!!

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο!


καλό μήνα φιλαράκι!

Levina είπε...

Καλημέρα Ήλιε μου....
το άλλο σχόλιο μου το πήγε στα ανεπιθύμητα, οπότε το βάζω εγώ με copy...

((Σε μια απάντηση είπες "Κανένας δεν μπορεί αγάπη μου να μας προστατέψει αν δεν προστατέψουμε και οι ίδιες τον εαυτό μας" σε παραδέχτηκα και πολύ καλά τα είπες!

Από το χρήστη Dark13Sun στις αν ... ήσουν εδώ! στις 10:04 πμ))

Και η πολύ αφέλεια Ήλιε μου ελάττωμα γίνεται, όταν γύρω μας
κυκλοφορούν τόσα αρπακτικά :))
Αλλά το είπα πως έχουμε και το "ιππικό" για πολύ δύσκολες
καταστάσεις!!! χαχαχα

Φιλιά Ήλιε μου
Καλό μήνα σε όλους μας :))

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...