30.3.12

ότι έρχεται ...




Τίποτα δεν είναι τυχαίο στην ζωή μας
Υπάρχουν πρόσωπα που τα συναντάμε
και ανακαλύπτουμε πως για κάποιο λόγο ήρθαν
την συγκεκριμένη χρονική στιγμή
και μας έδωσε κάτι η παρουσία τους.
Καλό ή κακό … έχει σημασία?
Υπάρχουν πρόσωπα που ζούμε μαζί τους
και όμως η μόνη προσφορά τους είναι
η σταθερή τους παρουσία φαινομενικά αδιάφορη
και ίσως βαρετή , συνηθισμένη και όμως πάντα εκεί ,
σαν τις γκρίζες τσιμεντένιες προβλήτες στα λιμάνια
που κανένας δεν τους δίνει σημασία
δεν τις φωτογραφίζει σαν αξιοθέατο
και όμως είναι τελικά το πιο σημαντικό στοιχείο, 
σε αυτές αράζουν τα καράβια.
Υπάρχουν πρόσωπα που έρχονται για πολύ λίγο,
απλά και μόνο για να δώσουν την αύρα της παρουσίας τους ,
 να ξυπνήσουν μνήμες, αισθήσεις, αισθήματα
και να φύγουν το ίδιο ξαφνικά όπως ήρθαν
αφήνοντας μόνο αναμνήσεις.
Καλές ή κακές  … έχει σημασία?
Όχι
Τίποτα δεν έχει σημασία αν μπορείς να πάρεις 
οτιδήποτε σου δίνεται , να το αξιολογήσεις
και να το τοποθετήσεις στην θέση που πραγματικά ανήκει.
Να γελάσεις με αυτό ή να κλάψεις γι αυτό
Να ονειρευτείς με αυτό ή να προσγειωθείς ανώμαλα από αυτό
Σε ότι ζούμε,
για ότι ζούμε,
για όσο ζούμε
να λέμε ευχαριστώ …
αυτό έχει σημασία





                                                                                                                                           Levina

32 σχόλια:

voulaki είπε...

Πανέμορφο Λεβίνα μου... και τόσο, μα τόσο αληθινό!!! :-)

evi είπε...

δεν να πω κατι!!!!

καλημερα να εχεις γλυκια λεβινα... σε φιλω..

Ανώνυμος είπε...

Πολύ αληθινό !! Μου χτύπαγε λίγο σαν "αντίο" στην αρχή και ανησύχησα... μετά είδα πως λείπει αυτή η λέξη ή ένα τέτοιο σαφές νόημα και ησύχασα !!

Μουσική επίσης καλή, οι φωτό άψογες, ιδίως εκέινη με τα ανοιχτά τζαμόφυλα και η άλλη με τις κρεμαστές λάμπες βάζα.

Αλήθεια μπήκε η άνοιξη... Με τα πινέλα... τι γίνεται ;

Ανώνυμος είπε...

τεστ

Ανώνυμος είπε...

Έκανα δοκιμή να αφήσω σχόλιο σζες μένα και στου Χριστόφορου δεν δέχεται σχόλιο. Πρόβλημα με blogger

serenata είπε...

Πολύ όμορφο!
Αν και έχω μια ένσταση στο κατά πόσον όλα γίνονται για κάποιο λόγο...
Μεγάλη κουβέντα!!
Φιλάκια πολλά:))

Levina είπε...

Έτσι νομίζω και εγώ, έτσι το λαμβάνω οτιδήποτε
μου συμβαίνει...

καλό σαββατοκύριακο voulaki μου
σε φιλώ :))

Levina είπε...

Καλησπέρα evaki μου
και εγώ σου στέλνω τα φιλιά μου

να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο :))

Levina είπε...

H αλήθεια είναι πως για αντίο πήγαινε Gip μου,
για λίγες μέρες ή για περισσότερες, αλλά τελικά
δεν μου βγήκε και έτσι κατέθεσα λίγες σκέψεις :))

Oι κρεμαστές λάμπες με μάγεψαν με την απλότητά τους!

Τα πινέλα ξεκουράζονται ακόμα, όταν τελειώσουν όλα τα υπόλοιπα που κάνω θα ξαναβγούν...χαχαχα

καλό σαββατοκύριακο σου εύχομαι :))

Levina είπε...

Ακόμα και ο πόνος, οι πληγές, έχουν τον λόγο τους που συμβαίνουν, σίγουρα ειναι μεγάλη η συζητηση που πρέπει να ανοίξουμε και δεν γίνεται με δυο σχόλια.
Όμως τον τελευταίο καιρό που βάζω (σπάνια το κάνω)το μυαλό μου να δουλέψει, βλέπω πως ότι ήρθε στην ζωή μου και δεν μιλάω μόνο για ανθρώπους, ακόμα και τα ζώα που είχα και έχω, ακόμα και οι αλλαγές στην ζωή μου , οι απώλειες μου, όλα μα όλα είχαν μια σειρά, ένα λόγο που έγιναν όπως έγιναν . Ακόμα και εδώ που είμαι στην blogογειτονιά ... μαθαίνω, γνωρίζω :))

τα φιλιά μου serenata μου
να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο !!

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Να λέμε ευχαριστώ..
δεν κοστίζει τίποτε νομίζω...
...
πολύ σοφό λεβίνα μου!
...
Καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

δεν θα συμφωνήσω μαζί σου, μα... ούτε και θα διαφωνήσω, ομορφάδα μου.
γιατί καμιά φορά έτσι και εγώ σκέφτομαι και άλλοτε πάλι δεν το δέχομαι...
σημασία έχει τελικά, αυτά που έρχονται να φεύγουν δίνοντάς μας πάντα ένα μάθημα....

καλό σου ξημέρωμα και ένα γλυκό φιλί σου δίνω!

Λιακάδα ☼ είπε...

Πανέμορφο...
Με τόσο απλά λόγια...μας έδωσες τόσο όμορφες εικόνες σαν κι αυτές που βλέπουν τα μάτια μας στην ανάρτηση τούτη...
Με τόσο απλά λόγια... ξύπνησες τόσα ξεχασμένα συναισθήματα και σκέψεις που από καιρό ξαπόσταιναν...
Να'σαι καλά κορίτσι μου!
Φιλάκια και καλό ξημέρωμα...!

valia είπε...

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ...ΠΩΣ...ΠΟΥ....

ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ....

Κ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ "ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ" ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟΚΤΟΥΜΕ...!!!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

Lyriel Bee είπε...

Συγκινήθηκα Λεβίνα μου, ειδικά στην εικόνα εκείνων που στέκουν εκεί, σαν την προβλήτα.. πόσο δίκιο έχεις, θα συμφωνήσω απόλυτα με τις σκέψεις σου. Και αυτή η πρώτη φωτογραφία, μου κάνει κάπως σαν να είναι το γραφείο σου εκεί μπροστά από το παράθυρο. ή κάπως έτσι μάλλον το έχω φανταστεί σαν εικόνα..
Καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι :)

Levina είπε...

Δεν λέμε όμως Ιππότη μου ,
προσπερνάμε τα πάντα σαν δεδομένα...
αδιάφοροι !

τα φιλιά μου
καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα :))

Levina είπε...

αυτό λέω λυχναράκι μου
πως κάτι μας αφήνουν, έμψυχα ή άψυχα που
περνούν από την λιγοστή ζωή μας...
πληγές ή χαμόγελα, εμπειρίες, στοχασμούς,
οτιδήποτε!

ηλιόλουστα πρωινά φιλιά σου στέλνω
να μου είσαι καλά :))

Levina είπε...

Kαλημέρα Λιακαδάκι μου

οι σκέψεις μας απόμειναν, ένα μυαλό να δουλεύει
και τα δάχτυλα ελεύθερα να πετούν στα πλήκτρα ...

φιλιά και καλό μας Σαββατοκύριακο!!

Levina είπε...

αγγελέ μου
ναι , αυτό ειναι το νόημα ...
να αισθανόμαστε ότι κάνουμε και να
λέμε ευχαριστώ για ότι έρχεται.

τα φιλιά μου
να περάσεις καλό Σαββατοκύριακο!

Levina είπε...

Μπισκοτάκι μου
η γωνιά μου δεν διαφέρει πολύ, στον
κήπο βλέπει, στα δέντρα, στον μικρό
λόφο που ανηφορίζει δίπλα στο σπίτι και
εγώ τον παρομοιάζω με αεροδιάδρομο για
απογείωση στον ουρανό...:))

τα φιλιά μου
καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα !!

Unknown είπε...

Όλο τέλειο και ρεαλιστικό.. Όμως από όλο ξεχώρισα αυτό το συμβολικό σημείο με τις τσιμεντένιες προβλήτες..

rho είπε...

hello everyone here... hello Greece ! I am wondering if some of you have not tried these links...

http://dollarsincome.com/-72994.htm
or...
http://signup.wazzub.info/?lrRef=3921a6a6

zie είπε...

life is very short... make use f it well...
all the best for everyone here... :-)

Άιναφετς είπε...

Ναι ένα ευχαριστώ... και μια αίσθηση ευγνωμοσύνης για τα μαθήματα που έρχεται και μας δίνει η Ζωή!

ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ ειρηνικό! :))

valia είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ Μ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ Κ ΕΣΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ!!!

ΦΙΛΙΑ!!!

Levina είπε...

Kαλησπέρα Vittoria,
ναι καμιά φορά με πιάνει το ρεαλιστικό μου :))
Σε ευχαριστώ...
Τα φιλιά μου και
Καλό Μήνα σου εύχομαι!!

Levina είπε...

Hi dear rho
greetings from Grecce and thnx for your links :)

Levina είπε...

Thnx zie because are you here...
You're right ,we must learn to make our lives better !
Being well :)

Levina είπε...

Kαι όχι μόνο για μαθήματα μαγισσούλα μου, αλλά και για παρουσίες :))
Kαλό μας Μήνα γειτονάκι μου !!

Levina είπε...

Να είσαι καλά αγγελέ μου
τα φιλιά μου...
και εσύ να έχεις Καλό Μήνα γεμάτο
με χαμόγελα και αγάπη :))

vailie είπε...

Με μαγευεις κι αφηνομαι να χαθω στα ταξιδια των ονειρων σου.....
(οι φωτο υπεροχες.... μου φερνουν δακρυα στα ματια πολλα, ασυγκρατητα...αγγιζουν τα βαθη της μικρουλας μου ψυχης...αγγιζουν πληγες,αγγιζουν πονο, θυμο, χαρα, απιστευτη ευτυχια, ονειρα μαγεμενα και στοιχειωμενα σε διχτυα απο πρωϊνες δροσοσταλλιδες....)
Ξερω, δεν ειναι αρκετο, ενα δικο μου μικρο "σε ευχαριστω" για την στιγμη που μπηκες στη ζωη μου...

Levina είπε...

Xαίρομαι αν μπορούν οι λέξεις μου να σε μαγεύουν vailie μου, όμως η δική σου ευαίσθητη ψυχή έχει την ικανότητα να βλέπει πέρα από εικόνες και να διαβάζει πίσω από τις λέξεις και σίγουρα δεν είναι πολλοί εκείνοι που το καταφέρνουν!! Οι περισσότεροι αν ακούσουν την λέξη πέτρα στην πέτρα θα μείνουν , λίγοι θα χτίσουν πέτρινα κάστρα με ιππότες και πριγκήπισσες μ΄αυτή.

Εγώ χάρηκα που γνωριστήκαμε και σε ευχαριστώ πολύ για όλα,
εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ :))

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...