19.3.12

♥ καλή εβδομάδα ♥

Όμορφο το πρωινό ηλιόλουστο
γεμάτο χαμόγελα  και γλυκειές μυρωδιές
Από τα ξημερώματα τιτιβίζουν τα πουλιά
πετάνε χωρίς σκοπό κάτω από τον ήλιο
Ψάχνω το πρώτο χελιδόνι … ακόμα δεν ήρθε
μα είναι ακόμα στο ταξίδι τους 
και αυτό είναι μακρινό  ...
να  τώρα περνάνε το πέλαγος
Ανοιξιάτικα βήματα στον κήπο κάνω
Ένα κοτσύφι κάθεται  ψηλά στην καρυδιά
Οι σουσουράδες  τσακώνονται  στα κλαριά
της  βελανιδιάς κάτω στο ρέμα και οι
ξέγνοιαστοι οι σπουργίτες πετάνε αδιάφοροι
τσιμπολογώντας σπόρια στο διπλανό χωράφι
Ετοιμάζω δυο φλιτζάνια ζεστή σοκολάτα
ή μήπως θες καφέ ?
Θα βάλω και δυο κομμάτια κέικ βανίλιας
να φάμε παρέα και μετά  θα ξεκινήσουμε
γελώντας την μέρα μας, την εβδομάδα μας,
είναι Δευτέρα σήμερα …
Στις απλές εικόνες  γύρω μας υπάρχει η ομορφιά … 
στα καθημερινά μας λόγια …
στο πρωινό φιλί και στο τελευταίο της καληνύχτας …
πριν φύγεις μη ξεχάσω να σου πω …
Καλή εβδομάδα
με ένα φιλί γλυκό  
“  Έαρ έλα .  Συνένοχος αφού είσαι .  Κοίτα :
Τι βαθύ πράσινο τώρα τους ώμους της καλύπτει
και πώς εκείνος την κοιτάζει!
Πως ύστερα που πάλεψε
να βγει μεσ’ απ’ τους ανθώνες
ένα θάμβος μωβ τους αναρπάζει…”
Οδ.Ελύτης

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα και καλη εβδομαδα, μικρη μαγισσα!
Η ανοιξη ξεπροβαλλει δειλα-δειλα, μα εμεις την αποζητουμε με λαχταρα!
Ανοιξιατικα φιλια και ηλιολουστα χαδια!
Να'σαι καλα,οπου και να'σαι! ;ο)

vailie-in-escapeland.blogspot.com

Maria Villioti είπε...

Καλημέρα!!!!!!!Για μας έχει καφεδάκι και γλυκό;Τι όμορφη μέρα...να πω πως δεν ζηλεύω...ψέματα θα'ναι...Καλή εβδομάδα να'χετε κοριτσάκι μου!

Ανώνυμος είπε...

Όμορφο ! Σαν το πρωϊνό που τόσο καλά περιγράφεις !!

Στο κέϊκ... μία κουταλιά βυσινο από πάνω, δεν πάει ; Να κατέβει καλύτερα ο καφές !! χαχαχα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μια ηλιόλουστη μέρα..
Με τραγούδι.. χρώματα.. μυρωδιές και γεύσεις!

Levina είπε...

φυσικά και έχει και καφεδάκι και ότι γλυκάκι
τραβάει η ορεξή σου Μαράκι μου !!
θα σε αφήσω με το παράπονο????

Τα φιλιά μου και καλά να περνάς :))

Levina είπε...

Για σένα Gip ούτε μισή κουταλιά γλυκό...
θα κατέβει ο καφές και θα ανέβει το ζάχαρο!!!
:)) :))

να περνάς καλά , Καλή εβδομάδα !

Levina είπε...

Όμορφη ανοιξιάτικη μέρα Αντιγόνη μου,
φέρνει ευχάριστες σκέψεις, ηρεμία στην καρδιά !

Καλή σου εβδομάδα :))

evi είπε...

καλη εβδομαδα γλυκια λεβινα..

βλεπω με λυπη την γειτονια να αδειαζει...

μονο καλα να ειναι...

φιλια καλησπερας..

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Πόσο χαίρομαι που μόνο με το που πρόβαλε η άνοιξη αλλάξαν οι διαθέσεις. Ας είναι τούτο ένας καλός οιωνός για όλους!

valia είπε...

EΙΔΑ ΕΙΔΑ ΚΟΛΛΗΤΙΚΗ Η ΑΝΟΙΞΗ ΤΕΛΙΚΑ!!!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ...ΜΥΡΙΣΑ...ΕΙΔΑ....
ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑ ΑΝΟΙΞΗ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ Μ ΕΝΑ ΦΙΛΙ Κ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!

Levina είπε...

evaki μου
εδώ θα είναι πάντα η γειτονιά μας με τα blogοσπιτάκια της...
θα δίνει ευχές στο αντίο,
θα περιμένει και θα καλοδέχεται όποιον επιστρέφει από το
ταξίδι του :))

φιλιά κοριτσάκι μου
να είσαι καλά !

Levina είπε...

Χριστοφορέ μου
το εύχομαι ολόψυχα ... όλα να είναι καλύτερα
για όλους μας, να μας δώσει τουλάχιστον αισιοδοξία
ο ερχομός των ηλιόλουστων ημερών !!

τα φιλιά μου
Καλή εβδομάδα :))

Levina είπε...

Όπως το λες αγγελάκι μου
με κόλλησες με τις ομορφιές του νησιού
και εγώ σου στέλνω δροσερό αέρα του βουνού!!!

φιλάκια
Καλή μας εβδομάδα :))

Gyro είπε...

Μα καλά πότε προλαβαίνεις να πιεις καφέ και να φας και το κέικ? Από τι ώρα ξυπνάς και τι ώρα πας για δουλειά? Εγώ να φανταστείς ξυπνάω 7 παρά και φεύγω 7 και 20 . Δεν προλαβαίνω ούτε να ντυθώ που λέει ο λόγος.
Πρωινό? Τι είναι αυτό? Α, αυτό που δίνουν στα ξενοδοχεία όταν πάω διακοπές πρέπει να είναι.

Επίσης κάνω κανά 2ωρο να μιλήσω σε άνθρωπο το πρωί. Κατά τις 9.30 ξυπνάω σιγά σιγά.

Καλή Άνοιξη

Lyriel Bee είπε...

Λευκές φωτογραφίες, κεικ δύο κομμάτια, δύο κούπες σοκολάτα ...
Χαίρομαι να σε διαβάζω, μου έφτιαξες την διάθεση και μου άνοιξες την όρξη :))
Καλή εβδομάδα κι από δω!

Katerinanina είπε...

καλη εβδομαδα ομορφη μου levina! κρατησε μου λιγο κεικ βανιλιας το ειδα και ζηλεψα! μου ηταν μαθημα η αναρτηση σου γιατι απο το πρωι εχω σηκωθει γκρινιαζοντας για το ποσο απαισια μερα ειναι η Δευτερα! τωρα αναθεωρησα (η μπορει να ειναι και επειδη τελιωνει η μερα), παντως σιγουρα νιωθω καλυτερα :-)

evi είπε...

ναι εχεις δικιο!!

καλο βραδυ γλυκια λεβινα...

Ξύλινος Ιππότης είπε...

πολύ μου άρεσε αυτή η βδομάδα,
που ξεκίνησε έτσι..
που πήραμε μαζί τον καφέ,
φάγαμε λίγο κέϊκ..
μιλήσαμε για την άνοιξη
που έρχεται
και πόσο την έχουμε ανάγκη.
που πάλι καταφέραμε να βάλουμε
την ποίηση και τον ελύτη
στην μέρα μας!
...
χαμογέλασε ο ήλιος,
και συ Λεβίνα μου...
χαμογέλασες και συ Λεβίνα μου,
κι η βδομάδα όμορφα ξεκίνησε!

Levina είπε...

Όταν έχεις να πας στην δουλειά ούτε καφεδάκι δεν προλαβαίνεις να πιείς καλέ μου Gyro, σωστά τα λες...
μα εγώ δεν σου μιλάω για το πρωινό των ξενοδοχείων αλλά για δυο φετούλες σπιτικό κέικ , ένα καφέ και μια καλημέρα :))
Kαλημέρα
καλή εβδομάδα !!!

Levina είπε...

χι χι χι
καλή εβδομάδα μπισκοτάκι μου
φιλιά πολλά :))

Levina είπε...

Oυφ πια αυτές οι Δευτέρες!
άντε καλέ περνάνε γρήγορα, μετά τις 3 το μεσημέρι πες πως τέλειωσε η μέρα ....χι χι χι

Καλημέρα Κατερινάκι μου
φιλιά και καλή εβδομάδα :))

Levina είπε...

Ναι Ιππότη μου , ξεκίνησε πολύ όμορφα η χθεσινή μου μέρα και μόνο
που ένοιωσα την Άνοιξη , γιατί δεν φτάνει να μου το λέει το ημερολόγιό μου πως ήρθε !!

Τα φιλιά μου
Καλή εβδομάδα :))

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...