14.3.12

το γαλάζιο σου θέλω μόνο

δύναμη να πάρω


Ο χορός των ανέμων είναι που φέρνει τα σύννεφα επάνω από
τις  γειτονιές μου . Περνάει σφυρίζοντας ανάμεσα από τα γυμνά
κλαριά  των δέντρων , μικροί ανεμοστρόβιλοι ξεσηκώνουν
τα πεταμένα σκουπίδια και βλέπεις να αιωρούνται  δάκρυα και
λερωμένα χαρτιά από σκισμένα τετράδια γυαλιά από πλαστικά
μπουκάλια και χρυσόχαρτα από άδεια πακέτα τσιγάρων .

Φταίει ο ήλιος που έχει μέρες να φανεί  και όλα μοιάζουν τόσο θλιβερά, 
τα πεζοδρόμια με τις σπασμένες πλάκες, οι παλιές πολυκατοικίες
που έχουν πάρει το χρώμα της γκρίζας σκιάς, βουτηγμένες σε κάποιο
αόρατο φουγάρο εργοστασίου, είναι και τα χέρια σου , σκληρά γεμάτα
εξογκώματα,  τα αγγίζω , θέλω να τα κρατήσω στα δικά μου και γλιστράνε
αφήνουν επάνω στο λευκό μου  λάσπη από ιδρώτα και κάρβουνο.

Σε κοιτάζω στα μάτια να σε αναγνωρίσω και το γαλάζιο των ματιών σου
που ήταν ο ουρανός μου δεν υπάρχει πια, έχει θολώσει κι εγώ πια δεν έχω ουρανό.

Το βράδυ θα έρθω να στριμωχτώ πλάι στο κορμί σου για να με ζεστάνεις
όπως όλες της βραδιές της ζωής μας , όπως με ζέστανες χιλιάδες χρόνια πριν…
στον ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο το ηλιοβασίλεμα, 
τα βράδια στις καστροπολιτείες του Μοριά και μετά σαν με κρατούσες αγκαλιά
στο στάδιο της Βασιλεύουσας και αργότερα στην θάλασσα τα βράδια επάνω
στην κατάφορτη γαλέρα με τα κανόνια έτοιμα  τα τείχη να γκρεμίσουν…
Όταν γύρισες από την Ανατολία πληγωμένος και ξάπλωσες στο πλάι μου
να σου γιάνω τις πληγές . Την ζεστασιά του κορμιού σου ζήτησα στην
πεινασμένη Αθήνα  που ήξερε να λέει ΟΧΙ , σε εσένα ήρθα ξημερώματα
που με πυροβόλησαν στο σκοπευτήριο, εσύ με αγκάλιασες το βράδυ που  
φώναζα Ψωμί Παιδεία Ελευθερία. .

Κράτα με και τώρα που σε έχω τόσο ανάγκη μη μου φεύγεις, μια αγκαλιά
μονάχα σου ζητάω . Δεν θυμάμαι πια το  όνομα και την γενιά σου
Αλέξανδρος  είναι άραγε από τους Βιλαρδουίνους ή τους Κομνηνούς ;
σε λένε Κανάρη ή Μάντακα,  είσαι ο Αντρέας, ο Ορέστης ή ο Αλέκος ...
εγώ μόνο  των ματιών σου το γαλάζιο  θέλω να δω ξανά  και σαν ξημερώσει
και σηκωθώ από  το πλάι σου  , δύναμη θα έχω να τραβήξω τα σύννεφα
από  τον ουρανό σου … να φέρω ξανά στο χώμα σου τον ήλιο .  

Στα δέντρα σου τα σκουπίδια που φέραν οι αγέρηδες  φρούτα ζουμερά
θα γίνουν  κάτω από το φως του ζωωδώτη και  γλυκούς χυμούς
θα  σταλάζουν  στο γελαστό το στόμα μας .

Θα σου προσφέρω ένα  πορτοκάλι και θα μου βάλεις στα μαλλιά μου
ένα κλωνάρι ελιάς.

Θα σου προσφέρω το λευκό του κορμιού μου  και εσύ θα το τυλίξεις
με το γαλάζιο σου .

Από το χέρι ξανά θα σε κρατήσω , ένα κόκκινο κραγιόνι θα κρατάω
για να ξεκινήσουμε να γράφουμε  ξανά  στους  τοίχους 
την ατέλευτη ιστορία  της ζωής μας.






22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά εσύ "εμπνευσιαζόλ" και "forma grande" τρώς ;
χαχαχα

Το ένα καλό μετά το άλλο !

Λεβινάκι ωρίμασε ΠΟΛΥ το γράψιμο σου !!

Ανώνυμος είπε...

τι καλά να μπορούσαμε να την γράφουμε ξανά την ιστορία μας!

άντε σε περιμένω!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

η ιστορία από ταπεινούς, που πολύ την χώρα τους αγάπησαν, γράφεται...
με συγκίνησες πολύ ομορφάδα μου,με τούτα που έγραψες...

Levina είπε...

Που τα πουλάνε αυτά Gip μου να φορτώσω ένα τριαξονικό???
Μπα δεν νοιώθω και πολύ σε φόρμα , ειδικά με όσα βλέπω και όσα ακούω πια :))
Σε ευχαριστώ πολύ όμως, που το βλέπεις έτσι!!

Levina είπε...

Πέσαμε στην περίπτωση Ήλιε μου... θα την γράψουμε θέλουμε δεν θέλουμε :))
Tώρα αυτό το ...σε περιμένω... πάει στην ιστορία ή στο παιχνίδι???
γιατί πάλι με βλέπω να πάιζω με ερωτησούλες :)) :))

Levina είπε...

Aπό ποιούς άλλους να γραφτεί αγάπη μου? από αυτούς που ξεχείλισαν από υποκρισία, αθλιότητα και ευρά? τι να γράψουν που έχουν σταματήσει προ πολλού να επικοινωνούν με την αληθινή ζωή και βρίσκονται στην πολυτέλεια της νιρβάνας τους?

Άντε κοριτσάκι μου, προχωράμε μπροστά και ότι γίνει :))

evi είπε...

προχωραμε μπροστα και οτι γινει...οπως το γραφεις...

για να δουμε...

καλο βραδυ καλη μου λεβίνα σε φιλωωωωωωωω..

vailie είπε...

Περασα για μια καλησπερα και χαθηκα παλι στο dipinto di blu σου....
Για την Ελλαδα ρε γαμωτο!!!
Γαλαζια ονειρα κι αγαπη γαλαζια.....
σε φιλω!

Άιναφετς είπε...

Όμορφο το γαλάζιο της καρδιάς σου...με τουρκουάζ ανοιξιάτικες πινελιές και έτσι αφήνουμε τη ζωή να ζωγραφίσει τον πίνακα!
ΑΦιλάκια! (Α=Αληθινά!)

Levina είπε...

Θα τα καταφέρουμε και αυτή την φορά κοριτσάκι μου !

πολλά πολλά φιλάκια και καλό σου βράδυ :)) :))

Levina είπε...

Γαλάζιο ουρανό έχουμε vailie μου, γαλάζια και τα όνειρά μας !!
πολλά φιλιά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)) :))

Levina είπε...

Mαγισσούλα μου γλυκειά αρνούμαι να χρησιμοποιήσω σκούρα χρώματα ... αυτές τις μέρες τουλάχιστον :))

φιλιά γειτονάκι μου
Α.αληθινά...Π.πολλά
Αποστ.Παρασ.:))
(μια και μου θέλεις παιχνιδάκια με τα γράμματα χαχαχα)

Λιακάδα ☼ είπε...

Δεν έχω λόγια... μόνο ένα γλυκό φιλί...!

Apokalipsis999 είπε...

Το μπλε με το λευκό, από πορτοκάλι και ελιά γίνεται σαν το κύμα της θάλασσας που έχει ορμή και κίνηση. Ιδανικές καταστάσεις, στην προσδοκία της πραγματοποίησης των επιθυμιών ενός εφικτού ονείρου.

Lyriel Bee είπε...

Θαυμάσιο! Γεμάτο εικόνες, χρώματα και μια ντροπαλή αισιοδοξία!
Ι love it !! Φιλιά μου πολλά Λεβινάκι !!! :)

marileni είπε...

ΓΛΥΚΟ, ΤΡΥΦΕΡΟ, ΚΕΙΜΕΝΟ,ΓΕΜΑΤΟ ΕΙΚΟΝΕΣ.....ΦΙΛΙΑ...

Levina είπε...

Λιακάδα μου πολλά φιλιά και από εμένα :))
καλό μας Σαββατοκύριακο!!!

Levina είπε...

Ναι Σταμάτη μου , αυτό είναι από τα όνειρα
που πρέπει σίγουρα να πραγματοποιηθούν,
ακόμα και με το ζόρι !!

τα φιλιά μου
καλό Σαββατοκύριακο :))

Levina είπε...

Μπισκοτάκι μου πολλά φιλάκια
και από μένα... να περνάς καλά :))
& καλό μας Σαββατοκύριακο !!

Levina είπε...

marileni μου σε ευχαριστώ ,
να είσαι καλά,
τα φιλιά μου & καλό Σαββατοκύριακο :))

evi είπε...

μου λειπουν οι ξεγνοιαστες στιγμες..που απλως περνουσα και αφηνα καλημερς καλησπερες...καληνυχτες...

πως περνα ο καιρος!!! και ο χρονος τοσο μικρος...

καλο βραδυ γλυκια μου λεβινα..φιλια..

Levina είπε...

Moυ αρέσουν οι ανέμελες καλησπεροκαληνυχτοκαλημέρες :))
φιλιά evi μου
καλό βράδυ και σε σένα!!!

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...