2.3.12

Η βόλτα της καρδιάς μου




 
Έβγαλα βόλτα την καρδιά μου σήμερα ,
είδα πόσο όμορφος ήταν ο καιρός,
ο ήλιος που πλημμύριζε τους δρόμους,
έσκαγε επάνω στην βρεγμένη γη που σήκωνε
τούφες από πάχνη κάτω από τις ζεστές αχτίδες,
ακούμπαγε στους σιδερένιους φράχτες που
είναι γυμνοί από πράσινο αυτή την εποχή.

Άνοιξα σιγά την αυλόπορτα και βγήκα.
Την ώρα που έβαζα μπροστά την μηχανή
του αυτοκινήτου χαμογελούσα γιατί θυμήθηκα
τα λόγια σου… να σε πάρω μαζί μου να πάμε βολτίτσα …
μια τόσο όμορφη μέρα είναι κρίμα να είμαστε μέσα κλεισμένοι,
στό είχα τάξει πως θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία !

Περάσαμε μέσα από το χωριό και σου έδειξα
τα μικρά μαγαζιά, τον φούρνο που κάνει
αυτά τα απίθανα κρουασανάκια σοκολάτας
που τόσο σου αρέσουν και τα μοιραζόμαστε
τα πρωινά που πίνουμε μαζί τον καφέ μας,
σου έδειξα το ταχυδρομείο, το βενζινάδικο
και μετά πήγαμε στο μικρό μάρκετ να πάρεις
τσιγάρα και εγώ να πάρω χυμό πορτοκάλι για τον δρόμο.

Βγήκαμε από την κίνηση και κατηφορίσαμε
στα περιβόλια που τώρα είναι σπαρμένα με λάχανα,
μπρόκολα και άλλα τέτοια εποχιακά! Πήραμε
τον χωματόδρομο που οδηγεί στην λίμνη…
έλα σου είπα να δεις πόσο όμορφα είναι εδώ!

Περάσαμε μέσα από τον μικρό χείμαρρο,
έχει αρκετό νερό αυτή την εποχή και αφήσαμε
το αυτοκίνητο λίγο πιο πέρα . Μέχρι εδώ … σου είπα
… τώρα θα περπατήσουμε!
Πιάσε μου το χέρι να σε οδηγώ εγώ !

Μόνο τα βήματα μας  ακουγόντουσαν επάνω
στα μικρά χαλικάκια, στις άκρες είχε ακόμα χιόνι,
ίσως αύριο να έχει λιώσει αλλά τώρα σκεπάζει
τα λιγοστά λουλουδάκια που βγήκαν στο πρανές
του δρόμου κάτω από μικρούς αγκαθωτούς θάμνους ,
λες και θέλουν να προστατευτούν… Κάποτε
είχε πολλά δέντρα, ένα ολόκληρο πευκοδάσος
που κατηφόριζε στην πλαγιά του βουνού μέχρι
τις παρυφές της λίμνης , όμως μετά την δεύτερη φορά
που το έκαψαν, δεν ξαναφύτρωσαν τα πεύκα, λιγοστά
απόμειναν και κάτι πουρνάρια, μαζί με αγριελιές,
αμυγδαλιές και πλατάνια κοντά στο μικρό ξωκλήσι.

Λαμπύριζε ο ήλιος στα νερά της λίμνης, ένα απαλό
αεράκι ρυτίδωνε τα σκούρα νερά, καθίσαμε πλάι πλάι
 στην άκρη στον μαρμάρινο πάγκο στο προαύλιο , έξω
από το μικρό ξωκλήσι και χωρίς να μιλάμε ξεχαστήκαμε
να κοιτάμε  πέρα μακριά  τα νερά, τον απέναντι λόφο
που ούτε αυτός γλίτωσε από τις πυρκαγιές και απέμεινε
με λίγα πεύκα να καλύπτουν τις πλαγιές του, τα πουλιά
που τιτίβιζαν επάνω από τα κεφάλια μας πεταρίζοντας
στα κλαδιά των δέντρων, τον γαλάζιο καθαρό ουρανό …

H ώρα περνούσε και εμείς καθόμασταν έτσι , ακίνητοι ,
αμίλητοι με τα χέρια δεμένα να έχουμε χαθεί
στις σκέψεις μας, στα όνειρα μας.
Κάποια στιγμή γύρισα να σου μιλήσω, να σου πω
πως πρέπει να σηκωθούμε να φύγουμε γιατί ήρθε
το μεσημέρι, μα εσύ έσκυψες και με φίλησες και εγώ …
ξέχασα τι ήθελα να σου πω!!

Τώρα νύχτωσε, έχει τόση ησυχία έξω , τόση ερημιά
αλλά μέσα μου έχω τον ήλιο που μας κοιτούσε σήμερα
έχω την ζεστασιά του φιλιού στα χείλη μου και
ονειρεύομαι πότε θα βρούμε την ευκαιρία να το
σκάσουμε και να βρεθούμε στον δικό μας ουρανό
ξανά !


24 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

υπέροχο, ζεστό, γλυκό, αγαπησιάρικο το κείμενό σου ομοφάδα μου!
τι καλά έτσι να ήταν οι μέρες μας...
χέρι-χέρι να τις ζούμε...

σ' αγαπώ πολύ

Lyriel Bee είπε...

Καλό μήνα κοριτσάκι μου :)
Αυτή η βόλτα σου, ήταν από τις ωραιότερες και πιο ζεστές..

Λιακάδα ☼ είπε...

Τυχερή...
Εγώ πάλι έβγαλα βόλτα τη θλίψη μου....
Φιλάκι...

voulaki είπε...

Πολύ όμορφη μέρα η σημερινή, κατάλληλη για ''τέτοιες'' βολτούλες... :-)
Καλό σκ Levina!

Ανώνυμος είπε...

Ζωγράφισες με πινέλο τις λέξεις ένα πολύ ωραίο πίνακα !

Ξέρεις να το κάνεις αυτό !

Πάντα ξεγνιαστες βόλτες σε φωτεινά μονοπάτια και με ζεστό καιρό !

valia είπε...

Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!
ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ...ΧΑΛΑΡΩΣΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ Κ ΕΓΩ!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

Ανώνυμος είπε...

την είδα την καρδιά σου που σεργιάνιζε....
σαν να καρδιοχτυπά μου φάνηκε ;)

vailie είπε...

καλο μηνα κοριτσακι!
Τι μου θυμισες....Ετσι βγαιναμε κι εμεις οταν καποτε ημασταν μονο οι δυο μας!
και ειχαμε τον ηλιο (ή το φεγγαρι), την θαλασσα αντι της λιμνης, το ξωκκλησι , την σιωπη μας που φωναζε δυνατα μεσα στην καρδια μας και την αγαπη μας που ξεχειλιζε και επαιζε με τις αχτιδες (του ηλιου ή του φεγγαριου).....
Σε ευχαριστω που μου χαρισες μερικες στιγμες σας...... μακια!

Katerinanina είπε...

etsi einai ama exei hlio mporeis apla na ka8esai kai na mh milas :-)
na niw8eis, na agapas kai na xamogelas me ena xamogelo oxi midiastiko alla vgalmeno mesa apo th psyxh soy, alh8ino...
eyxomai grhgora na er8oun kai epomenes alles tetoies meres glykia mou...

Apokalipsis999 είπε...

Καλές είναι οι αποδράσεις. Τονωτικές. Όσο δύνασαι να τις πραγματοποιείς. Μακάρι να 'χαν όλοι αυτές τις εμπειρίες. Αλλά τώρα και η βενζίνη είναι ακριβή και τα έξοδα περιορισμένα... Ίσως έτσι ησυχάσει η φύση από την παρουσία μας!

Ανώνυμος είπε...

Η βόλτα της καρδιάς μας...
τι όμορφη βόλτα...

Της Καλημέρας τα φιλιά
Λεβίνα μου

Levina είπε...

το σκέφτομαι αγαπημένη μου ...
αν ήταν πάντα έτσι θα καταλαβαίναμε
άραγε την αξία τους???
αλλά ναι... αυτό το χέρι με χέρι,
το θέλω κάθε μέρα, όλη μέρα!!!

τα φιλιά μου θα στα δώσω από κοντά :))
καλημέρα να έχουμε!!!

Levina είπε...

Μπισκοτάκι μου είναι απόλαυση
αυτές οι βόλτες στην περιοχή μου !
Καλό μήνα και σε σένα
πολλά φιλιά
και να μου είσαι καλά :))

Levina είπε...

όλα στιγμές δεν είναι Λιακάδα μου?
βγάζουμε βόλτα την θλίψη μας, τα δακρυά μας,
την χαρά μας, το γέλιο μας... όλα έρχονται,
φεύγουν, επιστρέφουν ξανά! όλα τόσο ρευστά
και ανθρώπινα!!!

χαμογέλα κοριτσάκι μου
μην αφήνεις τίποτα και κανέναν
να σε γονατίζει
δεύτερη ζωή δεν έχει :))

Levina είπε...

voulaki μου
ανοίγουν οι μέρες, ας κάνει παγωνιά και έχει
ακόμα χιόνια, ο ήλιος σε κάνει να χαμογελάς
ακόμα και αν δεν έχεις την διάθεση , σε
βγάζει εκείνος βόλτα με το "έτσι θέλω" !!!

Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα
να είσαι καλά :))

Levina είπε...

ξέγνοιαστες είναι οι βόλτες όταν το θέλει η καρδιά,
όταν το μυαλό διώχνει ότι το ενοχλεί και αφήνεται
σε ότι αντέχει και σε ότι θέλει να ζήσει... τότε
βρίσκει τα ζεστά μονοπάτια να τα περπατήσει !!

σου εύχομαι καλό σαββατοκύριακο Gip
να είσαι καλά :))

Levina είπε...

έγινε αγγελάκι μου
εγώ θα σε κάνω βόλτες εδώ και εσύ
θα με τριγυρνάς στις ομορφιές της
Σύρου, να μου δείχνεις το νησί σου!!!

καλό σαββατοκύριακο να έχεις
και να περνάς καλά :))

Levina είπε...

ότι σεργιάνιζε σίγουρα...
τα συμπτώματα με μπερδεύουν...
ένα ντάπα-ντούπα ακουγώταν Ήλιε μου
αλλά νόμιζα πως ήταν το αμάξι...
λες αντί για συνεργείο να πάω σε καρδιολόγο???

Levina είπε...

Τώρα που ανοίγει ο καιρός
θα απολαύσεις εδώ πολλές βολτούλες
θα σε κουράσω με το περπάτημα, θα
μυρίσουμε μαζί τα λουλούδια, θα
χαζέψουμε τα νερά της λίμνης...
για να διευκρινίσω μιλάμε για την λίμνη του Μαραθώνα
αλλά όχι εκεί που πάνε όλοι στο φράγμα... έχει πολλούς
χωματόδρομους να κατέβεις στα νερά και πολλές κρυμένες ομορφιές...

Κάποια στιγμή θα τις ξαναζήσετε αυτές τις στιγμές vailie μου,
φτάνει να υπάρχει αγάπη ανάμεσά σας στα χρόνια που θα έρθουν
και όλα θα δεις που ξαναγυρνούν... ένας κύκλος είναι η ζωή.

τα φιλιά μου
και σου εύχομαι καλό σαββατοκύριακο :))

Levina είπε...

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια Κατερινάκι μου,
όταν μοιράζεσαι κάτι όμορφο η σιωπή το
αναδεικνύει και τα λόγια το χαλάνε....
σε ευχαριστώ για τις ευχές και σου στέλνω
πολλά χαμόγελα παρέα με τα φιλιά μου ....

καλό σαββατοκύριακο κοριτσάκι:))

Levina είπε...

Δεν αντιλέγω Σταμάτη μου,
έχω αυτό το προνόμιο να μένω σε χωριό
μέσα στην φύση ...
και έχω δει τι αφήνουν πίσω τους εκείνοι που έρχονται να την επισκεφτούν !!!

Καλό σαββατοκύριακο σου εύχομαι
να περνάς καλά :))

Levina είπε...

απολαμβάνει άηχα η καρδιά μας
όσα της χαρίστηκαν σε μια μικρή βόλτα...
σε αναμονή για την επόμενη φορά !

φιλιά Emm, όμορφη μέρα να έχεις :))

giota είπε...

ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ.!!!ΦΙΛΙΑ.

Levina είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ!!
να είσαι καλά giota μου
καλό σου βράδυ :))

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...