8.3.12

11 ...


έξυπνες και πρωτότυπες ερωτήσεις από την Lyriel , το υποσχέθηκα
πως η επόμενη ανάρτησή μου θα είναι αφιερωμένη σε αυτήν
και στην πάσα που μας έδωσε να απαντήσουμε σε αυτά που σκαρφίστηκε !!!
για σένα λοιπόν μπισκοτάκι μου...


1 .Αν ήσουν κάποιο ρόφημα, ποιο θα ήταν αυτό ?
Ζεστή σοκολάτα με γάλα και λίγες σταγόνες  κονιάκ !

2.  Αν ήσουν κάποια ώρα της ημέρας , ποια ?
Ένα ήσυχο ζεστό Καλοκαιρινό μεσημέρι !

3.  Αν ήσουν φυσικό φαινόμενο ?
Χιόνι, να τα καλύψω όλα τα άσχημα κάτω από το λευκό μου !

4. Αν ήσουν ένα έπιπλο μέσα στο σπίτι , ποιο θα ήσουν ?
Ένας μπουφές γεμάτος με μικρούς θησαυρούς από παλιές πορσελάνες !

5. Αν μπορούσες να αλλάξεις το τέλος μιας ταινίας, ποια θα ήταν αυτή ?
Στο Όσα παίρνει ο Άνεμος, θα έβαζα την Σκάρλετ να πείσει τον Ρετ
για την αγάπη της και να μην τον αφήσει να φύγει από κοντά της !

6. Αν δημιουργούσες φιλοσοφικό ρεύμα, πως θα το ονόμαζες ?
Το κίνημα της ξεχασιάρας ή του ανάποδου μυαλού !!!

7. Ποιο τίτλο δίνεις στην ζωή σου, μέχρι αυτή την στιγμή που ζεις ?
Ο δρόμος με τα όνειρα !

8. Αν ήσουν μια γεύση στον ουρανίσκο μου , ποια θα ήταν αυτή ?
Γλυκόπικρη…καραμελώμενη φλούδα πορτοκάλι
βουτηγμένη σε λιωμένη κουβερτούρα !

9. Αν είχες γεννηθεί τυφλός , τι όνειρα θα έβλεπες ?
Θα έφτιαχνα τα  δικά μου χρώματα στο βάθος του μυαλού μου
και με αυτά θα ζωγράφιζα τα όνειρα μου για ένα κόσμο
πολύχρωμο που όλοι οι άνθρωποι θα τον βλέπουν !!!

10. Αν ήσουν φονικό όπλο , ποιο θα ήσουν ?
Κυάνιο, μου αρέσει η ονομασία και είναι γρήγορο και ανώδυνο!!!

11. Σκέψου πριν πηδήξεις ή πήδα πριν σκεφτείς ?
Επειδή εγώ είμαι πολύ στο Σκέψου…προτείνω
το πήδα πρώτα και  σκέψου μετά !!!

Αυτό ήταν !!
Ανώδυνο και όποιος από εσάς θέλει  ας πάρει τις ερωτήσεις
και ας δώσει τις δικές του απαντήσεις....
Είναι για όλους  και περιμένω να δω ποιός θα
το συνεχίσει !!!



22 σχόλια:

serenata είπε...

Χμμμμ....ωραίο!!!!!
Θα σε πείραζε μήπως αν έδεινα κι εγώ απαντήσεις;

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Ωραίες ερωτήσεις και ακόμη πιο όμορφες απαντήσεις!
...
Θα το κάνω και εγώ, κάποια στιγμή,
μου άρεσε...!

Ανώνυμος είπε...

Έξυπνες ερωτήσεις και έξυπνες απαντήσεις !

Μου άρεσε και το τοξατάκι-έρωτας στο τέλος ! :))

evi είπε...

ομορφο και εξυπνο... το αφηνω για το μελλον...:))

τα φιλια μουυυυυυυυ..

Levina είπε...

sernata μου
γλυκό μου κοριτσάκι αναλαμβάνεις υπηρεσία...
περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις σου!!!
χαχαχα

φιλιά
Χρόνια Πολλά για σήμερα
και εύχομαι να περάσεις μια αξέχαστη βραδιά !!!

Levina είπε...

Προηγείται η serenata :))
άντε λοιπόν, πάρτε την σκυτάλη μια και το μπισκοτάκι
βρήκε τις πιό όμορφες και περίεργες ερωτήσεις
και περιμένω να δω τι θα απαντήσετε...

Φιλιά Ιππότη μου
καλό σου βράδυ!!!!

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Χρόνια Πολλά δεν είπα πριν...!!!

Levina είπε...

Αντε λοιπόν πάρε και εσύ τις ερωτήσεις
και περιμένουμε απαντήσεις !!!

το τοξοτάκι γλύκα είναι!

καλό βράδυ Gip
να είσαι καλά!!!

Levina είπε...

Αντε λοιπόν evi μου
θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου!!!

φιλιά και Χρόνια Πολλά για σήμερα
να περάσεις φανταστικάάά :))

Levina είπε...

Eυχαριστώ πολύ Ιππότη μου !!!

Ανώνυμος είπε...

χαχα στον αέρα σκέφτεσαι εσύ?????

Εύη μου σε ευχαριστώ για....!

Levina είπε...

Ναι καλέ... για να παίρνει και αέρα !!
( κοπανιστό ) χαχαχα

Άντε πάρε τις ερωτήσεις και περιμένω απαντήσεις :))

Nα χαίρεσαι το κορίτσι σου που γιορτάζει σήμερα...
φιλιά, καλό βράδυ !!!

Λία είπε...

Τι όμορφο παιχνιδάκι ....μετα χαράς θα συμμετάσχω...εεε?
Καληνύχτα κοριτσάκι!

Levina είπε...

Kαλημέρα Λία μου...
φυσικά και το παίρνεις και συνεχίζεις!!
άντε για να σε δω....

φιλάκια και να έχεις μια όμορφη μέρα :))

Gyro είπε...

Οι δικές μου απαντήσεις είναι στον άερα. Όποιος θέλει ας πάει να τις διαβάσει.
Καλησπέρα.

Άιναφετς είπε...

Μέχρι να πάρω τη σκυτάλη...σου στέλνω ένα γλυκό καραμελωμένο φιλί! :))

Levina είπε...

Αμα είναι και καραμελωμένο λες να το αφήσω να πέσει κάτω???
Το βούτηξα μαγισσούλα μου και περιμένω
να δω τις δικές σου απαντήσεις!!!

Πολλά πολλά φιλιά
καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε :)

Levina είπε...

Eυχαριστώ Gyro μου, πέρασα και είδα και τις δικές σου
απαντήσεις!! Yπερπαραγωγή!!!
φιλιά , να είσαι καλά...
καλό βράδυ :))

valia είπε...

Πολυ πολυ γουστοζικες κ ιδιαιτερες οι απαντησεις σου κοριτσακι μου!!
Μ εντυπωσιασε το πρωτοτυπο στυλ σου!!
θα μπω κ εγω στο χορο αυτό καποια στιγμη, σ ευχαριστω για την προσκληση!
Αν και καθυστερημενα λιγο, χρονια πολλα για χθες!!
Σοκολατενια φιλια για ενα ονειρικο καραμελωμενο ξημερωμα.....!!!

Lyriel Bee είπε...

Λεβινάκι, το καταδιασκέδασα !
Πιο πολύ απ' όλα μου άρεσε η λυκόπικρη γεύση σου και
ο μπουφές με τα πορσελάνινα. Μου έδωσες την απόλυτη εικόνα!
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που απάντησες !!
Πάρε τα φιλιά μου **

Levina είπε...

Kαλησπέρα αγγελάκι μου
να μπεις και θα περιμένουμε τις απαντήσεις σου!!
να είσαι καλα, χιλιάδες ευχαριστώ για τα
σοκολατοφιλιά σου :))
να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

Levina είπε...

Kαι εγώ το διασκέδασα μπισκοτάκι μου,
οι ερωτησεις που σκαρφίστηκες απίθανες, πρωτότυπες...
Να μου είσαι καλά
και εγώ σε φιλώ γλυκά
και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο :))

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...