10.3.12

επιθυμίες






Μια βαθιά ανάσα παίρνω και
Εκείνο που αναζητώ
Είναι να βρω τα χνάρια  των ποδιών μου
Χνάρια φιλιά στην χρυσή αμμουδιά
Είναι να βρω τα χέρια σου που τα απλώνεις
λευκά καράβια ν΄ αρμενίζουν
επάνω στις θάλασσες του κορμιού μου
Εκείνο που ξαναζώ
Είναι ο τρόπος που ξεσηκώνεις τα κύματα
που αγριεμένα σπάνε επάνω στα νησιά μου
Εκείνο που  αγαπώ
Είναι η γεύση που μένει στα χείλη μου
Γεύση από Θάλασσα
Αλμυρή , γλυκιά, πικρή,
γεύση από κοράλλια , από όστρακα,
από πλάσματα των νερών
που νωχελικά αρμενίζουν στα βάθη των ωκεανών,
γεύση από τον άνεμο που ανακατεύει
τις κορυφές των κυμάτων,
γεύση με κρυστάλλους αλατιού επάνω στα βράχια,
γεύση ρόδινη, πράσινη, μενεξελιά, γαλάζια,
γεύση ηρεμίας, τρικυμίας…
Γεύση δική μου ,  δική σου  
Η γεύση που  έχει το αίμα 
που κυλά στις φλέβες μου.







16 σχόλια:

Gyro είπε...

Με τέτοιες φωτογραφίες είναι σίγουρο ότι θα γίνω καλά πολύ νωρίτερα από τη Δευτέρα.

Ανώνυμος είπε...

Φοβερό κείμενο !
Πολύ λυρικό, γραμμένο με οίστρο και πάθος.

Φοβερή και η φωτό !!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ έδωσες ρέστα!
Μπράβο Εύη μου!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

τι να πω και εγώ φιλενάδα μου; ο Ήλιος μου, που προηγήθηκε, τα είπε όλα!

σε φιλώ γλυκά ομορφάδα μου!

Apokalipsis999 είπε...

Εν τέλει, τι είναι Εκείνο;
Ιχνηλάτηση, τρόπος, γεύση,
σε ένα περίεργο συνδυασμό!
Ερωτική αυτοπραγμάτωση
με την ικανοποίηση πόθου;
Όσο υπάρχει πάθος...

Νίνα είπε...

επιθυμίες...κάτι σαν τα γλυκά της γιαγιάς...πάντα πιο νόστιμα...πάντα με μια ιδιαίτερη γεύση...έτσι και οι επιθυμίες είναι αυτές που μας κάνουν να θέλουμε να έρθει το αύριο γρήγορα! :)

Levina είπε...

αν θέλεις να μαζέψω μερικές να σου στείλω.... αν είναι να γίνεις
περδίκι !!!!
άντε πολύ τεμπέλιασες , τα σιρόπια σου , τα χάπια σου και σήκω !!!!φιλιά Gyro
Καλημέρα :))

Levina είπε...

και εσύ Βρούτε ?? με την εικόνα ???

Να έχεις μια όμορφη μέρα Gip :))

Levina είπε...

Εσείς οι δυο πάτε πακέτο ,
οπότε Ήλιε μου και Λυχναράκι μου
σας ευχαριστώ πολύ και σας στέλνω
πολλά πολλά Κυριακάτικα
βουνίσια βροχερά φιλιά !!!

Να είστε καλά :))

Levina είπε...

Εκείνο είναι ότι έζησες και ένοιωσες και αναζητάς να το ξαναζήσεις με την ίδια ένταση και στον ίδιο ρυθμό ή ότι δεν ένοιωσες ποτέ και ονειρεύεσαι να ζήσεις και πάντα στα όνειρα όλα είναι όπως τα θέλεις...
Ίσως κάτι από όλα αυτά να είναι το Εκείνο !!!

Καλημέρα Σταμάτη μου
όμορφη Κυριακή να έχεις :))

Levina είπε...

nin@ μου , δίκιο έχεις, πάντα οι επιθυμίες είναι νόστιμες, γλυκές, να σε γεμίζουν προσμονή ... υπάρχει κανένας που να επιθυμεί κάτι πικρό? Το κακό είναι όταν αυτές οι γλυκιές επιθυμίες δεν έρχονται ποτέ ή θα έρθουν και θα είναι μια απογοήτευση....:))
αλλά καλύτερα να μη το σκέφτομαι έτσι...

καλημέρα κοριτσάκι
να περνάς καλά :))

Ανώνυμος είπε...

Αντικειμενικά.....
ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

Katerinanina είπε...

epi8umies xmmmm....
toses polles kai anousies sto sygxrono kosmo pou zoume!
esy poso apla edwses ton erwta, to pa8os...
san ena, mia epi8ymeia oxi epifaneiakh, pou phgazei apo mesa...
apo ta myxia ths psyxhs mas!
gia allj mia fora mpravo kouklitsa 8a exeis vare8ei na sto lene (mh mou pswnizesai....xaxaxaxa)!
filia*

Levina είπε...

Ευχαριστώ αντικειμενικέ μου Emm :))
να έχεις ένα όμορφο βράδυ !!!

Levina είπε...

Κατερινάκι μου σε αυτή την ανάρτηση που έκανε το Λυχναράκι μου
http://lyhnoskeomenos.blogspot.com/2012/03/blog-post_09.html
έχει όλα όσα μπορούν να μας κάνουν ευτυχισμένους ....:))

yg. πολύ αργά πια... έχω ήδη ψωνιστεί... αρχιψωνάρα είμαι, με μια μύτη που χτυπάει σύννεφα!!! χαχαχα

φιλάκια Κατερινάκι μου
καλό σου βράδυ :))

Λιακάδα ☼ είπε...

Yπέροχο! Θα το βάλω μια μέρα στο χώρο μου με αναφορά εννοείται στην "πηγή" :)

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...