2.1.12

Απόψε...










Aυτό που υπήρχε από χρόνια
Τα αθώα βλέμματα σε κάθε συνάντηση
Τυχαίες στιγμές …. στον διάδρομο… στο ασανσέρ….
Στην πλατεία….. στην παραλία τα Σαββατόβραδα…και
Όλη αυτή η ένταση γύρω…
σαν ένα κομμάτι μαλακό βούτυρο
Μπορούσες να το μυρίσεις σε κάθε ανάσα…. να το γευτείς
Μια επιθυμία  που με τύλιγε σαν αύρα
Ένας ηλεκτρισμός  που ήξερα πως αν άπλωνα το χέρι
Θα έβαζα φωτιά με την άκρη των δακτύλων μου
Πόσους μήνες κρατούσε αυτό…. δεν υπήρχε λογαριασμός
Ένα σύννεφο σκεπάζει το μυαλό και αυτό
Χωμένο στην βαθιά ζαλάδα….
Σαν παλιό χαλασμένο ρολόι να δουλεύει…
Να δείχνει την ώρα μα να μη  ξέρεις αν πάει
Μια ώρα μπροστά ή πέντε ώρες πίσω…
Φτωχή η σκέψη να συλλάβει τις επόμενες κινήσεις
Ήταν  η  παρουσία  και μόνο που πυροδοτούσε την έκρηξη
Που ξεχύνονταν  τρελά η αδρεναλίνη από τους πόρους της καρδιάς
Ήταν  που  την ένοιωσα να κυλά όταν βρεθήκαμε στον ίδιο χώρο
Στην ίδια παρέα…. στα ίδια στέκια ξανά…
Απόψε …. απόψε το πήρα απόφαση!
Δεν χάνω ούτε μια στιγμή τώρα πια…
θα κάνω την σωστή κίνηση
Aπόψε
Απόψε θα βρω το θάρρος...
Απόψε θα ρίξω  στην  γυάλινη κανάτα….καρδιές….αισθήματα…
Σκέψεις…. αγγίγματα….. βλέμματα… πάθος…. χαμόγελα…. κορμιά….
Δάκρυα…. ψιθυρίσματα …. τραγούδια….
Θα τα διατάξω να γίνουν γλυκό κόκκινο κρασί ….
Μέχρι το πρωί γουλιά γουλιά… θα πίνω  από αυτό ,
Και μόλις χαράξει η μέρα…
Μεθυσμένη θα πάω να ξαπλώσω …. να κοιμηθώ.






Levina

24 σχόλια:

Gyro είπε...

Θα του την πέσεις απόψε? Ω ρε μάνα μου.
Πού είσαι? Μεγάλη προσοχή. Ο τύπος μπορεί να είναι ηλεκτροφόρος όπως λες αλλά μετά το ....ξέρεις να σε ξενερώσει.
Ενας τρόπος υπάρχει βέβαια να το μάθεις.
Καλή επιτυχία

Λιακάδα ☼ είπε...

Mπορείς και καλύτερα... :)
Οχι να γράψεις καλύτερα...
Να πράξεις "καλύτερα".
Τα συστατικά που λες μη τα βάλεις σε κρασί...
Βάλτα όλα προσεχτικά εκεί ακριβώς που πρέπει...
Το έχω ζήσει και ξέρω...
Πήρα και γω κάποτε ένα ανσασερ που με πήγε στον "πάτο"...

Μια διαδρομή καθ’όλα κοινή και απόλυτα προκαθορισμένη.
Και ενώ κατεβαίνεις κάπου εκεί ανάμεσα στον πρώτο και στο ισόγειο νοιώθεις ένα φτερούγισμα.
Σαν να ξυπνάει κάτι μέσα σου... σα να σπαρταράει κάτι στο στομάχι και ανεβαίνει στην καρδιά...
Νοιώθεις τα μινίγγια σου να χτυπούν και νομίζεις ότι ακούς τους χτύπους της καρδιάς σου...
Δεν είσαι πια εσύ...
Δε μπορείς να το ελέγξεις...
Ούτε να το σταματήσεις για να κατέβεις.Αφήνεσαι...
Ετσι αντί για το ισόγειο που ήθελες πας στο "υπόγειο"...

Πριν λίγο καιρό νόμιζες ότι ήσουν στην κορυφή του κόσμου και τώρα έχεις πιάσει "πάτο"...
Το ξέρω...Το ξέρεις... μπορεί και κάποια άλλη να το'χει ζήσει...Τhat's life...That's amore!

Gyro είπε...

Ένα ρητό μου λέει

"Σπάσε το κεφάλι σου για να μάθεις από το χάλι σου"

Ανώνυμος είπε...

Τα καλά κορίτσια πάνε στον Παράδεισο.Τα κακά κορίτσια πάνε παντού !!

Καλά να περνάς !! Κι ας....

Ρυμπέ

Ανώνυμος είπε...

Ήρθα να σου αφήσω μια Ευχή!
Να είναι ο χρόνος που ήρθε ,πλούσιος σε σκέψεις κι εμπειρίες...κι απο τα δύσκολα πάντα να έχεις κάτι να κερδίσεις...σε γνώση...κι αγγίγματα ψυχής....
Φιλάκι!

Levina είπε...

Tι να σου πω τώρα?
Gyro μου το έκανες το κρασί ....σουμάδα!!!
Αντε τώρα να ξαναπάρω φόρα...ναι βρε...θα το σπάσω το κεφάλι μου ... και εσύ σαν καλός
φίλος θα με παρηγορήσεις!!!!ορίστε μας!!! :))

Levina είπε...

Ναι κοριτσάκι μου , Λιακάδα μου ,
το έχουμε ζήσει...όλες...το πιθανότερο είναι
να το ξαναζήσουμε κάποια στιγμή... όμως
τώρα θέλω να πατάω εγώ τα κουμπιά στο
ασανσέρ που είμαι μέσα και σίγουρα ( έτσι λέω τουλάχιστον ) οτιδήποτε τύχει να προλάβω να το αποβιβάσω στους κάτω ορόφους και να ανέβω πάλι ψηλά...πριν με στείλει αυτό στο υπογειο :))

Levina είπε...

Αγαπημένε μου Ρυμπέ...

Τα κακά κορίτσια ζουν τα δικά τους όνειρα...

Τα καλά κορίτσια ζουν τα όνειρα των άλλων...

Την καλημέρα μου με ένα φιλί.

Levina είπε...

Σε ευχαριστώ για τις ευχές Ευαγγελία μου,
τις δικές μου στις έχω πει...
Σου στέλνω ένα φιλί και μια μεγάλη
Καλημέρα...
Να είσαι καλά :))

Gyro είπε...

Εντάξει εντάξει. Όταν θα το φάς πές μου το

Lyriel Bee είπε...

Ωραίο κοκτέιλ θα κάνεις πάντως με όλα αυτά τα συστατικά, για κρασί δεν το βλέπω, το μεθύσι του όλως θα είναι πολύ γλυκό ;)

Lyriel Bee είπε...

όμως ήθελα να πω, συγγνώμη.

Hengeo είπε...

Σχετικό άσχετο, επειδή όμως μπορεί να το ξεχάσω.. Ενώ γενικά δεν μου πολυαρέσουν οι σελίδες όπου πέφτει μουσική ξαφνικά από πίσω (έχω γενικά θέμα με τους δυνατούς-απότομους ήχους), με τις επιλογές σου εδώ κατάφερες να το ανατρέψεις ;)

Καλή συνέχεια!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Πριν το ετοιμάσεις το κρασί, πριν ακόμη βρεις τα..υλικά για να το φτιάξεις, εγώ μέθυσα από την ομορφιά των στίχων και τον παλμό τον ερωτικό.
Καλές εμπνεύσεις να έχεις πάντα με υγεία Λεβίνα μου.

Levina είπε...

Gyro....
Χαίρομαι που προσφέρεσαι...ελπίζω να διαθέτεις
και χαρτομάντηλα...και υπομονή....και να είσαι γλυκούλης και να μη μου το χτυπας μετά...΄΄εγώ στα έλεγα''!!!





Μπισκοτάκι μου
Και εγώ δεν το βλέπω για κρασί με όλα αυτά
που μπαίνουν στην κανάτα όσα μαγικά και να κάνω....αλλά συμφωνώ...πως ότι και να βγει...
γλυκό θα είναι!!!( ελπίζω ):))

Levina είπε...

Hengeo...άσχετο αλλά το ίδιο θέμα
έχω και εγώ...
οπότε...αν κάτι δεν καλύπτει την δική μου
αισθητική, δεν έχει εδώ θέση.
Σ ευχαριστώ !!





Χριστόφορε ευχαριστώ
Εύχομαι και εσύ να είσαι πάντα το
ίδιο ορεξάτος και δημιουργικός και να
μας δίνεις μοναδικές στιγμές με τα φανταστικά σου κείμενα !!
Φιλιά και καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ μεθυσμένος είμαι κάθε μέρα! ::))
Καλή χρονιά!

Levina είπε...

Eσύ Σκοτεινούλη μου...
γεύεσαι το πιο σπάνιο γλυκόπιοτο κρασί...
οπότε...καλά κάνεις και μεθάς!!!
H ευχή μου είναι να μεθάς για χρόνια και
χρόνια απ αυτό :))

Hengeo είπε...

Κοίτα που πέτυχα κοινό μας σημείο! Σύμπτωση ε; Α, επίσης, αφού ξαναέγραψα, να πω ότι μου άρεσε και αυτό που είπες για τα καλά και κακά κορίτσια, ίσως επειδή και εγώ έπεσα στην παγίδα να ζω όνειρα άλλων για να μην γίνω κακός.. και τι κατάλαβα;

Σταματάω εδώ, με έπιασε πολυλογία σήμερα. Καληνύχτω και σε περιμένω στο νέο μου στέκι!

Levina είπε...

Σύμπτωση Hengeo...ίσως...
Όταν ξαναπάω επίσκεψη σε ένα blogoσπιτάκι,
σημαίνει πως υπάρχουν πράγματα που με εμπνέουν σε αυτό...που μου ταιριάζουν έστω και λίγο...
αλλοιώς ποιός ο λόγος να ξαναπάω?

Καμιά φορά...καλό είναι να ζεις τα όνειρα των άλλων όταν όμως σου δίνουν την ίδια ευχαρίστηση ...σα να είναι τα δικά σου όνειρα...αλλοιώς οχι...φύγε...τρέξε μακριά :))

Tην Καλημέρα μου στην είπα ήδη...στο νέο σου στέκι!

Apokalipsis999 είπε...

Καλό το θάρρος, αλλά θάρρος για χυλόπιτα υπάρχει άραγε;
Βέβαια, χυλοπίτες τις δίνουν οι γυναίκες προς αίσθηση αυτοπραγμάτωσης. Οι άντρες ενώ θα έπρεπε κάποιες φορές, δεν πρόκειται...
Οπότε βουρ στον πατσά, που λέει και η λαϊκή έκφραση! Κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή σε τελευταία ανάλυση! Κοίτα γιατί θα προλάβει άλλη! Που ξέρεις καμιά φορά...

Την καλημέρα μου.

Levina είπε...

think positive...
Σταμάτη μου...
Να δεις και κάτι ψωνισμένους άντρες που
για την αυτοπραγμάτωση ρίχνουν κάτι
χυλοπιτάρες ΝΑ με το συμπάθειο!!! Αφού βέβαια
πρώτα έχουν κάνει κολοτούμπες για να πάρουν
το ναι....
Άστο λοιπόν...μεγάλη συζήτηση!

Την καλημέρα και τα φιλιά μου.

Λιακάδα ☼ είπε...

"Να δεις και κάτι ψωνισμένους άντρες που
για την αυτοπραγμάτωση ρίχνουν κάτι
χυλοπιτάρες ΝΑ με το συμπάθειο!!! Αφού βέβαια
πρώτα έχουν κάνει κολοτούμπες για να πάρουν
το ναι...."

!!!!!!!!!!!!!
Δε μπορεί!!... Ησουν κι εσύ "εκεί"...!!
Θα σου πω μόνο αυτό: Δεν είναι θέμα αυτοπραγμάτωσης αλλα θέμα θάρρους ή κομπλεξισμού. Απλά πραγματάκια... Μερικοί είναι απλά θρασύδειλοι με ότι συνεπάγεται αυτό.
Δεν έχουνε όλοι κότσια...
Λίγοι είναι αυτοί που βάζουν το χέρι στη φωτιά όταν κρυώνουν από φόβο να μη καούν.
Πίστεψέ με το έχω ζήσει και το ξέρω...
Γι'αυτό σου λέω...
Αστα τα "καινούργια μοντέλλα"
Οσο διαφορετικά και να'ναι 4 ρόδες θα'χουνε όλα! :))

Levina είπε...

Γιατί να έχεις τόσο δίκιο Λιακάδα μου?
Λίγοι αγγίζουν την φωτιά... μα και αυτοί
χαμένοι στο πλήθος είναι! άντε να
τους βρεις και όταν τους βρεις, άντε να τους αναγνωρίσεις και να τους πιστέψεις!!!
Άσε θα πάρω πατίνι καλύτερα!!! Όπου εγώ...
και η ρόδα μου!

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...