7.10.11

GREEK ISLANDS...colours 3

Andre Rieu & Sirtaki Zorba Dance in Royal Albert Hall

σε γνωρίζω από τα βιολετί μάτια και το μελί χαμόγελο,
σε γνωρίζω από τον βασιλικό στη γλάστρα του μεσημεριού,
από τη λέξη θάλασσα, από τη γεύση της ελιάς,
από τα σανδάλια του Μελισσινού στην οδό Πανδρόσου,
σε γνωρίζω από τον Μανόλη Γλέζο που
σκαρφάλωσε στην Ακρόπολη
και κατέβασε τη σημαία με τη σβάστικα,


από τον Αμφίμαχο που πήγαινε στη μάχη χρυσοστόλιστος
σαν κοπελίτσα,
από το ΟΧΙ που γέμισε δάφνες την Πίνδο,
από τον ξωμάχο που βρίσκει ένα μαρμάρινο κεφάλι
και το βάζει στη μασχάλη του σαν κολοκύθα,


σε γνωρίζω από τον καστανά και τον σφουγγαρά,
από τον Κλεόμβροτο που έπεσε από τα τείχη της Αμβρακίας, μόλις  διάβασε τον Φαίδωνα,
από την παρθένο που τραγούδησε σαν κουκουβάγια
πάνω από τη στέγη,
από την οδό Λέπσιους 10 της Αλεξάνδρειας,
όπου έζησε ο Καβάφης,

σε γνωρίζω από τη Γοργόνα που ρωτάει τον ναυτικό:
Ζει ο Βασιλιάς  Αλέξανδρος?








στίχοι του αργεντινού φιλέλληνα 
Οράσιο Καστίγιο
ΥΜΝΟΣ
Ενσενάδα 1934 - Λα Πλάτα 2010



12 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Όμορφα τα λόγια, όμορφη και η ζωγραφιά σου κα Βιλλιώτη. Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα σε όλες τις ακουαρέλες σου.Θέλεις λίγα μαθήματα προοπτικής μόνο, που μόνο για το δασκαλίστικο μάτι μου έχουν σημασία. Προσφέρομαι...θα είναι μια τάξη αποκλειστικά με Βιλλιώτηδες(βάλε και τον Νικόλα να κλείσουμε).Φιλάκια.Από αύριο θα σας μιλάω από Β.Ελλάδα.Θα κάνω φθινοπωρινές διακοπούλες,χι,χι,χι.

Levina είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου,
δεν το συζητάμε!! αφού σου βγαίνει η δασκάλα
εγώ προσφέρομαι για μαθήτρια!! χαχαχα
Εύχομαι να περάσεις καλά στις διακοπές σου
και πραγματικά για μένα το Φθινόπωρο
είναι τέλεια εποχή για κάτι τέτοιο.
Πολλά φιλιά και Καλό Ταξίδι.

Apokalipsis999 είπε...

Ωραίο το ποίημα, πατριωτικό θα έλεγα, αλλά θα ήθελα να ρώταγα τον ποιητή Οράσιο Καστίγιο, αν έχει έρθει στην Ελλάδα τώρα τελευταία... κι αν έχει βρει αρκετούς νεοέλληνες που να γνωρίζουν τα μισά από όσα γράφει! Μιας και το σνομπάρισμα της ιστορίας και της γνώσης εν γένει, κατάντησε εθνικό κουσούρι...

Εirini είπε...

καταπληκτικο ιστολογιο,τα σπαει,σκετη εμπνευση...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Υπέροχη Ελληνική θαλασσινή ψυχή έχουν οι πίνακές σου. Αγαπάς τούτο τον τόπο και φαίνεται.
Κατά τα άλλα φοβούμαι ότι θα συμφωνήσω με Apokalipsis999
σχετικά με τον ποιητή και την σύγχρονη νοοτροπία στην χώρα που με τόση αγάπη τραγουδάει. Λυπούμαι που το λέω αυτό έτσι που καταντήσαμε και οικονομικά αλλά΄και ψυχολογικά.
Με όλη μου την εκτίμηση και τον θαυμασμό για την τέχνη σου.

Levina είπε...

Σταμάτη μου ο Καστίγιο πρόλαβε να δει
μια όμορφη Ελλάδα, την Ελλάδα που ξέρουμε όλοι μας και βαθειά Φιλέλληνας έγραψε στίχους γι αυτή.
Έφυγε απο την ζωή ένα χρόνο πριν αλλά και πάλι ήταν τόσο ευαίσθητος οραματιστής που θα μπορούσε να σκαρώσει στίχους Ελπίδας ακόμα και για την σημερινή μας κατάσταση.

Σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατόβραδο .



Eirini μου
πολύ μου άρεσαν τα λόγια σου
αν το ιστολόγιό μου τα '' σπάει ''
είμαι περήφανη που τα κατάφερα!!
Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα απίθανο Σαββατόβραδο.

Levina είπε...

Χριστόφορέ μου
μας κατάντησαν αλλά όσο υπάρχουν
άνθρωποι που αγαπούν αυτόν τον τόπο
και θλίβονται για την πορεία που του έδωσαν
(όσοι νοιάστηκαν μόνο για το μέλι μέσα στο βάζο)
Υπάρχει ελπίδα,
αυτό θέλω να πιστεύω
όσο δύσκολα και να είναι
όσο απαισιόδοξα και να είναι!
Έχεις ειδικά εσύ ζήσει πολλά, έχεις μνήμες απο γενιές πίσω που αγωνίστηκαν στα δύσκολα και τα κατάφεραν, δεν μπορεί τώρα εσύ να στέρεψες απο Ελπίδα!

Σε φιλώ και εύχομαι
Να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο

Άιναφετς είπε...

Δεν γνωρίζω τον ποιητή, αλλά γνωρίζω τη ζωγράφο...και το τελικό αποτέλεσμα πολύ πετυχημένο!
ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα! :))

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα μπορουσε να ξεκινησει αυτη η εβδομαδα
ποιο ομορφα.
Καταπληκτικη η ζωγραφος και ο ποιητης.
Σε ευχαριστω μαγισσουλα μου να εχεις μια πολυ ομορφη εβδομαδα

Levina είπε...

Kaλημέρa μaγισσoύλa μoυ

Eva μεγalo φιλί κaι va έχoυμε
μιa κaλή εβδομaδα !!

Levina είπε...

Kaλημέρa άγνωστε - γνωστέ
Ένα φιλί και για σένα
για να έχεις μια θαυμάσια εβδομάδα !!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

μακάρι και κάποιοι άλλοι έλληνες, ν' αγαπούσαν και να έβλεπαν με τα ίδια μάτια την πατρίδα μας!!!

πόσο ζηλεύω τη ζωγραφική σου ομορφάδα μου!

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...