27.12.11

εδώ...εγώ....



  Θέλω να μένεις εδώ δίπλα μου την νύχτα
Να μ αγκαλιάζεις και στα χέρα σου να λιώνω
Να πέφτω να χάνομαι στο όνειρο στην φαντασία
Και να σηκώνωμαι σαν ξημερώσει  χωρίς πόνο


Θέλω να σε βλέπω να μου χαμογελάς
Να βλέπω στα μάτια σου να καθρεφτίζονται
Στα κύματα  της μέρας, τα κρύα πρωινά
Τα ζεστά τα μεσημέρια, τα ήρεμα βράδια..


Όλα όσα έχεις να μου δώσεις δώρο ζωής
Όλα όσα έχω για σένα το ξέρω λίγα θα ναι
Σίδερο που αγγίζει την σάρκα…πυρωμένο …
Αίμα να στάζει σημάδι αφήνει για πάντα


και …για πάντα
Λάβα κυλάει  καίει το μυαλό…
Στα κυταρά μου η δική σου ανάμνηση
Δεν το ζήτησα εγώ και όμως …τώρα είναι εδώ
Χάνομαι σιγά…βυθίζομαι  στο γκρίζο


Μια πιρουέτα επάνω στην καρδιά σου
Και μακροβούτι κάνω στα ονειρά σου
Θέλω να μείνεις δίπλα μου για λίγο
Το χρώμα  που αγαπάς εσύ να μας τυλίξει


Μαύρο της νύχτας να είναι , γκρίζο,
Ρόδινο της αυγής  ή λευκό…


Τι σημασία έχει αφού μέσα σε αυτό
Είμαι εγώ…



Levina

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλό.

Πολλά χαρούμενα βράδια με χρωματιστά όνειρα, ευχάριστα.

Ξυπνήματα σε πολλά "σήμερα" καλύτερο από τα αντίστοιχα "χθες".

Περιμένουμε να πιάσεις και τα πινέλα σου.

Χρόνια σου πολλά και πάλι.

Ρυμπέ.

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ. Η απουσία του τσιγγανόσπιτου αισθητή στο μπλογκ σου. Κρίμα, ήταν όμορφη εικόνα.

Ρυμπέ

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Εγκάρδιες ευχές σε εσένα, και
την οικογένειά σου.

Είθε η μικρή ανάπαυλα των γιορτών να σας χαρίσει γαλήνη και μικρές χαρούμενες καθημερινές στιγμές που τόσο μας είναι απαραίτητες και μας ανατροφοδοτούν στους χαλεπούς καιρούς μας.

Levina είπε...

Χρόνια Πολλά αγαπημένε μου Ρυμπέ και σε σένα!
Μία μάγισσα μπορεί να δημιουργήσει τον δικό της
κόσμο όπως τον θέλει!

Θα έρθει η ώρα και για τα πινέλα ξανά...
όχι ακόμα !

υγ. Το τσιγγανόσπιτο ποτέ δεν έφυγε απο εδώ...
δεν το κατάλαβες πως όλα είναι μαγεία ? Πως χάνονται απο τα μάτια σου και εμφανίζονται ξανά εκεί που δεν τα περιμένεις???

Levina είπε...

Ευχαριστώ ΕΥΡΥΤΑΝΑ
για τις θερμές ευχές ...
Χρόνια Πολλά και ότι καλύτερο εύχομαι
για τον Καινούργιο Χρόνο και σε σένα.

Λιακάδα ☼ είπε...

Λεβίνα μου χρόνια πολλά!!! Μόλις γύρισα και μπήκα και τι να δω? Με έφτιαξες απίστευτα με το ποιηματάκι σου! Δεν το'χω φιλενάδα... αλλα εσύ το'χεις και παρα το'χεις! Φιλάκια πολλά!!

caeser είπε...

Μαγικό το ποιηματάκι σου! Και με αποδέχτες όλους εμάς...
Πέρασα να ευχηθώ χρόνια πολλά! Καλά να περνάς και να είσαι πάντα χαρούμενη και λαμπερή!

Levina είπε...

Χρόνια Πολλά Λιακάδα μου
Εγώ δεν το είδα καν σαν ποίημα!
Σκόρπια λόγια που δένουν σε ένα ιστό...
τίποτα παραπάνω...Σε ευχαριστώ ,
σου στέλνω τα φιλιά μου και
να έχεις μια Όμορφη μέρα :))







Xρόνια Πολλά caeser
Ευχαριστώ για τις ευχές ,
το ίδιο εύχομαι και εγώ να έχεις
μια Καλή Χρονιά εσύ και όλοι όσοι
αγαπάς :))

Hengeo είπε...

Δηλαδή προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλο αυτό και με αυτή τη μουσική είναι μόνο σκόρπια λόγια; Όταν υπάρξει αποδέκτης πάντως θα πιάσει και αν δεν, τότε απλώς δεν υπήρξε ακόμα..

Καλή πρωτοχρονιά και καλά να περνάς!

Levina είπε...

Hengeo
Έχω γράψει και χειρότερα!!!! :)

Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις και η νέα χρονιά
να σου φέρει ότι επιθυμείς !

Lyriel Bee είπε...

Είτε λέγεται ποίημα είτε όχι, τι σημασία έχει άλλωστε το όνομα .. αγγίζεις την καρδιά μου, αυτό έχει σημασία και σ' ευχαριστώ πολύ γι αυτό.
Είσαι σπάνιο πλάσμα, στο έχω ξαναπεί.
Με το καλό να έρθει το 2012 :))

Levina είπε...

Kαλημέρα Μπισκοτάκι μου...

Να περάσεις πολύ καλά σήμερα και
με το καλό να μας έρθει η Νέα Χρονιά ....
και με το καλό να προχωρήσει :))

Apokalipsis999 είπε...

Ο νέος χρόνος που 'ρχεται
χαρές πολλές να δώσει
κι αν μας τις στέρησε ο παλιός
να μας τις συμπληρώσει!


Καλή χρονιά με υγεία και ότι καλύτερο.

Ανώνυμος είπε...

καλη χρονια καλη μου λεβινα και απ εδω..:)

πολλα φιλια και αγκαλιες..

Λιακάδα ☼ είπε...

Xρόνια πολλά σε όλους!!
Είθε ο νέος χρόνος να μας μπει "ανώδυνα" και να βγει με ένα πόνο... Να είναι μακριά από κακεντρεχείς ανθρώπους και εφοριακούς και να μας φέρει Αγάπη και Υγεία!
Φιλιά !!

Hengeo είπε...

Καλή χρονιά Λεβίνα και ό,τι επιθυμείς να το πάθεις! Σου έκανα και ποδαρικό χεχε! Και περιμένω τα χειρότερα λοιπόν χαχαχα! :)

Υ.Γ. Ευχαριστώ για το κέρασμα, όμως έφαγα τόσο πολύ εκεί που άλλαξα τον χρόνο, που δεν μπόρεσα να το τιμήσω ιδιαίτερα..

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...