13.6.11

Mία δροσερή Καλημέρα

Αρχίζει Καινούργια Εβδομάδα ,
αν και για πολλούς που έφυγαν μακριά για το τριήμερο
αυτή η εβδομάδα θα αρχίσει αύριο....
Εύχομαι σε όλους σας να περνάτε καλά, με αγάπη, με χρώματα, με χαμόγελο.



Θα έρθει μια φορά να νιώσω πως κι εγώ ανήκω κάπου.
Θα έρθει σαν το φως, άνθρωπος καθαρός κι εγώ η σκιά του.
Να μου κρατάει σφιχτά, σφιχτά το χέρι και λόγια καθαρά μόνο να μου φέρει.
Να γνωρίσω έναν άνθρωπο που λέει "ναι" και το εννοεί.
Να γυρίζω το κεφάλι και να μένει το χαμόγελό του εκεί.
                                  χ.αλεξίου

9 σχόλια:

...irida... είπε...

"Να γυρίζω το κεφάλι
και να μένει το χαμόγελό του εκεί."
................
KAΛHMERA KAΛH MOY......με ένα χαμόγελο....γλυκό..
"ειτε με βλέπεις.. ειτε οχι..."

Maria Villioti είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Η Χαρούλα είναι ό,τι με εκφράζει περισσότερο στη μουσική στο στίχο στη φωνή. Είναι μεγάλη αγάπη εδώ και χρόνια.Ειδικά απ'όταν άρχισε να γράφει η ίδια. Φιλιά πολλά.

Pansofix είπε...

Καλή βδομάδα!!!

Ανώνυμος είπε...

Λεβίνα μου καλή.

η μουσική, ο πίνακας σου, οι στίχοι.

τα θέλω,τα πρέπει και τα μπορώ.

η ζωή όλη ένα...

στο πίνακα σου το αεράκι κρύβει το πρόσωπο της γυνάικας, αλλα αυτός την κρατάει τόσο σφιχτά, να μην του την πάρει ο άνεμος...

ναι...

το λέω και το εννοώ, μαγεύομαι κάθε φορά εδω μέσα.

Καλή εβδομάδα να έχουμε με φιλιά γεμάτα ναι..

Levina είπε...

Irida καλησπέρα, ευχαριστώ για το γλυκό χαμόγελό σου,το ξέρω πως υπάρχει και ας μην το βλέπω.... να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

Μαρία μου καλησπέρα, έχω νοιώσει πολλές φορές ότι υπάρχουν στίχοι τραγουδισμένοι από την Χαρούλα που είναι λες και γράφτηκαν για μένα..
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

Pansofix καλή εβδομάδα και σε σένα, ευχαριστώ για την επίσκεψή σου.

Σ αγαπώ μου πόσο ταιριάζουν τα Θέλω με τα Πρέπει?
Πόσο ταιριάζουν τα Μπορώ με τα Θέλω ?
Ακόμα αναρωτιέμαι ……
Σε ευχαριστώ και σε φιλώ, καλό σου βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

λεβινα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ..

σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωωω.. καλη εβδομαδα να εχουμε..

φιλακιαααααααααααααααααα..

Ανώνυμος είπε...

Λεβίνα μου, γλυκιά.

Καλό σαββατοκύριακο να έχεις με φιλια συντροφιάς.

Levina είπε...

σ αγαπώωωω μουουου
πολύ χαίρομαι που ήρθες, δεν έχω πάρει ανάσα αυτές τις μέρες, αλλά θα περάσω να σου πω και απο κοντά την καλησπέρα μου....

φιλιαααα πολλά καλοκαιρινά

Ανώνυμος είπε...

Λεβίνα μου γλυκιά η σημερινή αναρτηση δώρο μου για σένα.

ελπιζω να ταξιδέψεις και με αυτήν.

σε ευχαριστώ

φιλακια πολλά.

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...