5.5.11

οι μικροί πολύτιμοι φίλοι μας

Υπάρχουν δυο blog που έχω βρει και ασχολούνται με τους μικρούς πολύτιμους φίλους μας, τα ζωάκια μας.
Σε αυτά θα βρήτε χρήσιμες συμβουλές, άρθρα για τα ζωάκια αλλά και αγγελίες για αυτά που χάνονται και ψάχνουν οι ιδιοκτήτες τους να τα βρούν.
Θα γίνει καλύτερη δουλειά σε αυτόν ειδικά τον τομέα της εύρεσης αν γίνουν και περισσότερα τα μέλη αυτών των blog.
Είναι καθαρά προσωπική μου γνώμη , τα βρήκα πολύ χρήσιμα σαν σελίδες και σας τις δίνω ώστε όποιος έχει ζωάκια ή ασχολείται με αυτά ή τον ενδιαφέρουν απλά να γίνει φίλος και ίσως κάποια στιγμή μπορέσει να βοηθείσει να βρεθεί κάποιο σκυλάκι που κατά λάθος ξεστράτησε και έχασε το σπιτάκι του.


το ένα είναι αυτό και προς το παρόν έχει πολύ λίγους φίλους.


http://hathike.blogspot.com/2011/05/blog-post_9664.html




και το δεύτερο είναι αυτό.....


http://mpets.blogspot.com/


Ας τα βοηθήσουμε αυτά τα blog , το αξίζουν και αν το θέλετε διαδώστε τα και εσείς
που σας ενδιαφέρουν μέσα και απο τις δικές σας σελίδες.

4 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

μεγια το νεο προφιλ!

πολυ πολυ ωραιο!

Levina είπε...

ευχαριστώώώ ΕΚΦΡΑΣΟΥ
φιλιάάά....

Ανώνυμος είπε...

λεβινα μουυυυυυυυυυυυυ.. περασα να σου ευχηθω.. καλο σ/κ καλα να περναςςςςς.. φιλακιαααααααααα..

Levina είπε...

καλώς το κορίτσι, πέρασες και έλειπα, να μη σου βγάλω ένα γλυκάκι?
ευχαριστώώώ Βασίλισσά μου και εσύ το ίδιο...
πολλλλά φιλάκιααα....

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...