20.5.14

Τυλιξέ μου μια μερίδα Sex για τον δρόμο





Συγγραφέας, σκηνοθέτης και φανατική φεμινίστρια (και 
αυτό είναι το οξύμωρο)  η εκκεντρικήLena Dunham 
ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, όταν κατά την προεκλογική 
εκστρατεία του Μπαράκ Ομπάμα δημιούργησε το βίντεο… first time
Ένα ξεκάθαρα σεξιστικό μήνυμα απέναντι στην πρώτη
φορά που θα ψηφίσει μια γυναίκα.

Εδώ αναρωτιέμαι αν το ίδιο ισχύει και για έναν άντρα!
Φαντάζομαι δηλαδή έναν νεαρό να γράφει το ίδιο
βιντεάκι και να μιλά για την πρώτη του φορά και
το πώς αυτή τον έκανε άντρα! Μπήκε στην κάλπη παιδί
με κοντά παντελονάκια και βγήκε άντρας ώριμος
και μπεσαλής!

Έχω συνηθίσει να βλέπω πληθωρικά προσόντα
να περιποιούνται ηδυπαθώς , βογκώντας και
αναστενάζοντας αντικείμενα προς πώληση…
αυτοκίνητα, μηχανές, ακόμα και αυγοδάρτες μια
και το σεξ πουλάει παντού και πάντα.

Μα να που φτάνουμε και στην Ελληνική πραγματικότητα
ενός νέου και  άφθαρτου κόμματος  που χρησιμοποιεί παλιά
σουσούμια για να φτάσει στον σκοπό του. Έχει πιάσει καλά
τον σφυγμό του Έλληνα φαίνεται το ‘’ποτάμι’’,  τον έχει
μετρήσει για σεξουαλικά στερημένο, φυσικά για μη λογικό Ον
που αδυνατεί να ‘’πιάσει’’ το υπονοούμενο της κάλπης κι έτσι
μέχρι τέλους η Μαρίλια επιμένει πως θα μπει στο δωμάτιο (έλα
 καλέ μου σκηνοθέτα, δεν είναι δωμάτιο το 1Χ1 της κάλπης)
θα τραβήξει την κουρτίνα και θα ….. γίνει γυναίκα!!!



Το άλλο πάλι βίντεο με την ώριμη κυρία που έχει κάτι χρόνια
 να το ‘’κάνει’’ και τώρα που αποφάσισε να το ‘’ξανακάνει’’
πήρε δυνάμεις και νοιώθει νέα να το σχολιάσω ή να το πάρει
το ποτάμι; Πάλι καλά κ. σκηνοθέτα μου που δεν μας είπες …
– την φοράς ( την κάλπη για να μην παρεξηγηθούμε) και πετάς!!! -




Όλες οι προεκλογικές εκστρατείες έχουν να κάνουν όχι
επί της ουσίας αλλά με χτυπήματα κάτω από την μέση,
με εκβιαστικές καταστάσεις και με διλήμματα που δεν
αφήνουν περιθώρια επιλογής . Φαντάζομαι όμως ότι
σε κάποιες επόμενες εκλογές το δίλημμα δεν θα είναι
στην κάλπη αλλά ποιος  κλώνος της Ξαβιέρα Χολάντερ
φέρνει περισσότερα ψηφαλάκια .



Μετά ΚΑΙ από αυτά, σταματώ κάθε ανάλυση στον υπολογιστή 
του εγκεφάλου μου προτού κάψω και τα εναπομείναντα
υγιή μου κύτταρα και γυρίζω την πλάτη μου σε κάθε τι που αφορά 
καμένους ανθρώπους …  όπως κι αν λέγονται, από όπου κι αν 
προέρχονται … από τον στενό του περιβάλλοντός μου χώρο μέχρι …. Όπου… 



                                                        Levina





                                                                

14.5.14

Μια επιθυμία και εκατό απορίες






Θέλω να γελάσω
Έτσι  χωρίς λόγο …  Να ανοίξω το παράθυρο και να σκάσω στα γέλια, 
να διαβάσω κάτι που θα έχουν γράψει οι φίλοι μου και να γελάσω 
τόσο δυνατά που να κουνηθεί συνθέμελα το σπίτι …
Έχω την ανάγκη να γελάσω … αυτό σκέφτομαι τα βράδια που 
νυχτώνει και κάθομαι μόνη μου με μια κούπα ζεστό τσάι 
απολαμβάνοντας την μυρωδιά της κανέλας …

Δεν γελάω όμως.
Τίποτα δεν μπορεί να με κάνει να γελάσω όταν σκέφτομαι πως ερήμην μου
άλλοι αποφασίζουν για το σήμερα, για το αύριο, για την ζωή μου.
Πάντα άλλοι αποφάσιζαν.
Αυτοί που είναι εκεί ψηλά … όχι, όχι ο αγαθός γέροντας με τα λευκά γένια
ανάμεσα στα σύννεφα… αλλά κάτι άλλοι με ακριβά σκούρα κοστούμια και γελοίες μάσκες να κρύβουν την πεινασμένη λάμψη από τα μάτια τους.





Αναδημοσίευση από την  Αγριμιώ  .....

Η Κρήτη, η Τέχνη, η Επανάσταση και η Ομογένεια 
ένωσαν τις Φωνές τους. Προσεχώς online περιοδικό τέχνης, 
ειδική έκδοση με πράσινα θέματα, “Ανθρώπων Έργα – Κρήτη”.
Συγγραφείς, ποιητές, μαντιναδολόγοι και καλλιτέχνες..με στίχους, τραγούδια, ποιήματα και ιστορίες ας δείξουμε την εναντίωσή μας 
στην εγκληματική υδρόλυση των χημικών της Συρίας στη Μεσόγειο. 
Ας στρέψουμε την πλάτη στα media και όσους μας λένε να σωπάσουμε!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ.  Σάββα Τριανταφυλλίδη, ο οποίος αγκάλιασε την προσπάθειά μας απ’ την πρώτη στιγμή.
(Επικοινωνήστε στοcrete_art@yahoo.com για  περισσότερες πληροφορίες)






Απομαγνητοφωνώντας την συνέντευξη του κ. Γιδαράκου 
μένω με ερωτηματικά…
Με τηλεδιάσκεψη μας καθησύχασαν;
Απορρίπτοντας δικούς μας επιστήμονες;
Οι Αμερικάνοι απορρίπτουν κάθε επόπτευση για την διαχείριση των χημικών…  Και γίνεται μια επιλογή αρεστών εμπειρογνωμόνων ( της Κυβέρνησης και των Αμερικανών;)…
Ούτε υπάρχουν ονόματα εκείνων που πήραν μέρος στην τηλεδιάσκεψη !!!
Ποιοι είναι αυτοί οι εμπειρογνώμονες ;
Ποια ήταν τα ερωτήματα και ποιες οι απαντήσεις;

Γιατί η Κυβέρνηση της Ελλάδας αποδέχεται την απόφαση της Αμερικής και του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών να καταστραφούν στην Μεσόγειο ;
Γιατί ήταν απροετοίμαστη να αποδείξει την επικινδυνότητα του εγχειρήματος;
Γιατί δεν επιτρέπουν να συμμετέχει επιτροπή από Ελλάδα, Ιταλία Μάλτα κατά την διάρκεια του εγχειρήματος;


Ο επικεφαλής της αποστολής Τζον Βίναν, θεωρεί πως όλοι όσοι θα συμμετάσχουν στο εγχείρημα επάνω στο πλοίο έχουν μιαν λίαν επικίνδυνη αποστολή.
Γιατί το πιστεύει αυτό;
Μήπως γιατί γνωρίζει πολύ καλά ότι επάνω στο σαπιοκάραβο τίποτα δεν θα είναι όπως παρουσιάζεται;



Όχι δεν έχω την αφέλεια να περιμένω απαντήσεις, 
εδώ δεν δόθηκαν σε εκείνους που φωνάζουν τόσο καιρό...



Levina



13.5.14

Το Σαπιοκάραβο με τα Χημικά



 Το Cape Ray (πρώην Saudi Makkah , 
                                   πρώην Seaspeed Ασία )

Την ιστορία του πλοίου που θα αναλάβει το βάρος της καταστροφής των χημικών, έχοντας εγκαταστήσει τις μονάδες υδρόλυσης, λίγοι την γνώριζαν μέχρι που η μεγαλύτερη μη Κυβερνητική  Περιβαλλοντική  Οργάνωση της Γαλλίας -που μετέχει με θέσεις συμβούλων σε όλα τα όργανα  λήψης αποφάσεων της Γαλλικής Κυβέρνησης- η  Robin des Bois (Ρομπέν των Δασών) με έδρα το Παρίσι, ερεύνησε το παρελθόν του και κρούει το κώδωνα του κινδύνου, χωρίς να εφησυχάζει και για τα άλλα δύο πλοία στα οποία είναι ήδη φορτωμένα τα φονικά χημικά.

             Η αποκάλυψη της ιστορίας του CAPE RAY

Το Cape Ray (πρώην Saudi Makkah , πρώην Seaspeed Ασία ) είναι ένα Ro-Ro κατασκευασμένo για τη μεταφορά ημιρυμουλκουμένων και άλλων οχημάτων. Ναυπηγήθηκε το 1977 στα ναυπηγεία Κawasaki της Ιαπωνίας και αγοράστηκε από τη Σαουδική Αραβία  ως MV SEASPEED ΑΣΙΑ.

Αργότερα μετονομάστηκε SAUDI MAKKAH, και το 1993 αγοράστηκε από το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ που το μετέτρεψε για στρατιωτική χρήση. Μετονομάστηκε MV CAPE RAY με τον στρατιωτικό κωδικό αναγνώρισης  (T-AKR 9679)  και στη συνέχεια εντάχθηκε στο Ready Reserve Force ,ένα στόλο 31 Ro-Ro στις 17 Δεκεμβρίου 1994. Από τότε, χρησιμοποιήθηκε  κατά διαστήματα για τη μεταφορά στρατιωτικού εξοπλισμού και προμηθειών αλλά  διατηρείται σε κατάσταση μειωμένης λειτουργίας.



      Όλο το άρθρο θα το διαβάσετε εδώ... ekriti
http://www.ekriti.gr/article/6531/apokalypsi-vomva-toy-ekritigr-akatallilo-ek-kataskeyis-cape-ray-gia-tin-katastrofi-ton

Σύμφωνα με ειδικούς επιστήμονες ναυπηγούς, που επικαλείται  η Περιβαλλοντική Οργάνωση, αυτός ο τύπος πλοίου είναι ιδιαίτερα ευάλωτος  στις πυρκαγιές  αλλά και στην εισροή νερού. Ένα Ro-Ro, λένε, χάνει γρήγορα την ισορροπία του και σε λίγα λεπτά  βυθίζεται με το φορτίο του  (το σύνολο των χημικών αποβλήτων προς επεξεργασία θα επιβιβαστεί στο Cape Ray ).

Ουσιαστικά έχει κατασκευαστεί να λειτουργεί σαν πλωτό πάρκινγκ και δεν έχει εγκάρσια διαφράγματα ( χωρίσματα πολλαπλής κλίμακας)  δηλ είναι μονού κύτους,που δεν θα αποτρέψουν την εισροή υδάτων ή την εξάπλωση της φωτιάς σε περίπτωση ατυχήματος όπως έχει συμβεί και σε άλλα ναυάγια ενώ ένα σημείο αυξημένης επικινδυνότητας θεωρείται και ο καταπέλτης στη πρύμνη του απ όπου επιβιβάζονται τα οχήματα .

Το πλοίο έχει μήκος 200 μέτρα και όπως επισημαίνουν οι ειδικοί της , ¨Robin des Bois¨ είναι ήδη 36 ετών και έπρεπε ήδη να έχει διαλυθεί και να γίνει παλιοσίδερα στα ναυπηγεία, αφού τα πλοία του ίδιου τύπου χρησιμοποιούνται κατά μέσο όρο 30 χρόνια και έπειτα αποσύρονται.



Επίσης οι Γάλλοι αμφισβητούν τις μετατροπές που έχουν γίνει πάνω στο σαπιοκάραβο, αφού δεν διασφαλίζεται -όπως λένε- η επαρκής πλευστότητά του σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος ή σε περίπτωση εκδήλωσης σοβαρών δομικών βλαβών, που μπορεί να εκδηλωθούν κατά τη διάρκεια της επιχείρησης.

Οι ίδιες πηγές εκφράζουν επιφυλάξεις και για τα πλοία της Δανίας και της Νορβηγίας, που ορίστηκαν για τη μεταφορά των χημικών προς το ιταλικό λιμάνι, απ όπου το Cape Ray θα φορτωθεί  και θα πρέπει, λογικά, όπως λένε τουλάχιστον αυτά τα δύο πλοία να είναι διπλού κύτους για λόγους ασφαλείας, ζήτημα όμως που δεν έχει επισήμως αποσαφηνιστεί .

Μάλιστα  ένα από αυτά τα πλοία  Ro Ro που κατασκευάστηκε  το 1984, ανήκει  στην Wilhelmsen Lines εταιρία που δραστηριοποιείται στη Βόρεια Θάλασσα,η οποία είναι γνωστή ιδίως για το ναυάγιο του Tricolor το 2002 στην οποία και ανήκε.

          Οι  κίνδυνοι της επιχείρησης καταστροφής 
                                   των χημικών

Η Γαλλική περιβαλλοντική οργάνωση, έχει  ήδη προειδοποιήσει τη Διεθνή Κοινότητα για τους κινδύνους που  υπάρχουν κατά τη διάρκεια της επιχείρησης  και τις συνθήκες και είναι καταπέλτης εναντίον της. Θα είναι λέει μια  "περιπετειώδης επιχείρηση" με "πολλούς κινδύνους. Όλα τα τεχνικά και επιστημονικά μέσα που έχουν τοποθετηθεί στο πλοίο για την εξουδετέρωση των χημικών έχουν σχεδιαστεί για χρήση στη γη και τώρα θα πρέπει για πρώτη φορά να χρησιμοποιηθούν πάνω σε καράβι και μάλιστα RO-RO.Εξάλλου κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει και τις καιρικές συνθήκες όπως τις καταιγίδες, οι οποίες θα έθεταν σε κίνδυνο την ασφάλεια των χημικών .


Σε Διεθνή ύδατα για την αποφυγή αντιδράσεων

«Η εξουδετέρωση των χημικών όπλων της Συρίας επί του Cape Ray, που μετατράπηκε σε μια βιομηχανική πλατφόρμα, θα βρίσκεται σε διεθνή ύδατα ώστε να είναι δυνατή η αποφυγή των εθνικών κανονισμών» επισημαίνει η οργάνωση. Το κυριότερο όμως είναι ότι η παγκοσμίως πρώτη επιχείρηση υδρόλυσης χημικών όπλων, θα μετατρέψει τις θάλασσες σε ελεύθερη ζώνη, ελεύθερη από κάθε δημοκρατικό  έλεγχο και περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς περιορισμούς.

Η έρευνα και οι αποκαλύψεις του ekriti.gr θα συνεχιστούν με νέα στοιχεία .

                                               Λευτέρης Βαρδάκης


Μετά από αυτό το άρθρο να αρχίσουμε να ανησυχούμε 
ακόμα περισσότερο;