20.5.14

Τυλιξέ μου μια μερίδα Sex για τον δρόμο





Συγγραφέας, σκηνοθέτης και φανατική φεμινίστρια (και 
αυτό είναι το οξύμωρο)  η εκκεντρικήLena Dunham 
ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, όταν κατά την προεκλογική 
εκστρατεία του Μπαράκ Ομπάμα δημιούργησε το βίντεο… first time
Ένα ξεκάθαρα σεξιστικό μήνυμα απέναντι στην πρώτη
φορά που θα ψηφίσει μια γυναίκα.

Εδώ αναρωτιέμαι αν το ίδιο ισχύει και για έναν άντρα!
Φαντάζομαι δηλαδή έναν νεαρό να γράφει το ίδιο
βιντεάκι και να μιλά για την πρώτη του φορά και
το πώς αυτή τον έκανε άντρα! Μπήκε στην κάλπη παιδί
με κοντά παντελονάκια και βγήκε άντρας ώριμος
και μπεσαλής!

Έχω συνηθίσει να βλέπω πληθωρικά προσόντα
να περιποιούνται ηδυπαθώς , βογκώντας και
αναστενάζοντας αντικείμενα προς πώληση…
αυτοκίνητα, μηχανές, ακόμα και αυγοδάρτες μια
και το σεξ πουλάει παντού και πάντα.

Μα να που φτάνουμε και στην Ελληνική πραγματικότητα
ενός νέου και  άφθαρτου κόμματος  που χρησιμοποιεί παλιά
σουσούμια για να φτάσει στον σκοπό του. Έχει πιάσει καλά
τον σφυγμό του Έλληνα φαίνεται το ‘’ποτάμι’’,  τον έχει
μετρήσει για σεξουαλικά στερημένο, φυσικά για μη λογικό Ον
που αδυνατεί να ‘’πιάσει’’ το υπονοούμενο της κάλπης κι έτσι
μέχρι τέλους η Μαρίλια επιμένει πως θα μπει στο δωμάτιο (έλα
 καλέ μου σκηνοθέτα, δεν είναι δωμάτιο το 1Χ1 της κάλπης)
θα τραβήξει την κουρτίνα και θα ….. γίνει γυναίκα!!!



Το άλλο πάλι βίντεο με την ώριμη κυρία που έχει κάτι χρόνια
 να το ‘’κάνει’’ και τώρα που αποφάσισε να το ‘’ξανακάνει’’
πήρε δυνάμεις και νοιώθει νέα να το σχολιάσω ή να το πάρει
το ποτάμι; Πάλι καλά κ. σκηνοθέτα μου που δεν μας είπες …
– την φοράς ( την κάλπη για να μην παρεξηγηθούμε) και πετάς!!! -




Όλες οι προεκλογικές εκστρατείες έχουν να κάνουν όχι
επί της ουσίας αλλά με χτυπήματα κάτω από την μέση,
με εκβιαστικές καταστάσεις και με διλήμματα που δεν
αφήνουν περιθώρια επιλογής . Φαντάζομαι όμως ότι
σε κάποιες επόμενες εκλογές το δίλημμα δεν θα είναι
στην κάλπη αλλά ποιος  κλώνος της Ξαβιέρα Χολάντερ
φέρνει περισσότερα ψηφαλάκια .



Μετά ΚΑΙ από αυτά, σταματώ κάθε ανάλυση στον υπολογιστή 
του εγκεφάλου μου προτού κάψω και τα εναπομείναντα
υγιή μου κύτταρα και γυρίζω την πλάτη μου σε κάθε τι που αφορά 
καμένους ανθρώπους …  όπως κι αν λέγονται, από όπου κι αν 
προέρχονται … από τον στενό του περιβάλλοντός μου χώρο μέχρι …. Όπου… 



                                                        Levina





                                                                

42 σχόλια:

follow me ... σκέψεις, απόψεις είπε...

Η φαντασία τους είναι τόσο στείρα όσο και τα οράματα τους!
Από ψέμα και υποκρισία όμως σκίζουν Levina μου!
Οι πολίτες όμως τι κάνουν και πως αντιδρούν σ' αυτά;;;
Πήραμε ένα ... απεριτίφ την Κυριακή που μας απογοήτευσε!
Μακάρι να βρει το δρόμο της σκέψης ο Έλληνας, αλλά δεν το βλέπω!
Επιτυχημένο και πολύ επίκαιρο το κείμενο σου!
Να έχεις ένα γλυκό βραδάκι καλή μου! Τα φιλιά μου!:))

Μαρία Νικολάου είπε...

Δεν τα είχα δει τα βίντεο. Δεν νομίζω πάντως σε κάποιον να μείνει το ότι πρέπει να πάει να ψηφίσει. Μην ξεχνάμε βέβαια ότι τα βίντεο γίνονται έχοντας οι σκηνοθέτες στο νου τους το κοινό τους. Αναλόγως το κοινό, αναλόγως και τα βίντεο. Είναι ένα κοινό στερημένο σεξουαλικά σε μια εποχή υπερπροσφοράς του σεξ.
Καληνύχτα.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Λεβίνα δεν είχα δει τα σποτάκια και καλύτερα δηλαδή γιατί με χαλάσανε πολύ. Έχω σχηματίσει άποψη εδώ και καιρό για τα ποταμίσια απόνερα. Ο Σταύρος μπήκε στο "δωμάτιο" απ' τον 902 Αριστερά στα FM και βγήκε απ' το Mega. Κι αν υπάρχει ένας χώρος που φιλοξενούνται οι πιο παράφωνες κραυγές, με απροσχημάτιστη πλέον ελιτίστικη χροιά, αυτό είναι το Πρόταγκον. Κρίμα! Εξαργύρωσε την πολύχρονη πορεία του, πολύ τσίπικα και ανέντιμα. Θα το βρει στην εκβολή του ποταμού του. Και σύντομα.
Μπράβο σου για το προχωρημένο κείμενο και τα ευθύβολα σχόλια!
Καλό βράδυ να έχεις!

Memaria είπε...

Κάποιος ήξερε το παλιό γνωστό ανέκδοτο (η πρώτη μου φορά, που αναφέρεται στην πρώτη φορά στον οδοντίατρο, αφήνοντας υπονοούμενα) και το προσάρμοσε στις εκλογές...τραγικό, γιατί θέλουν ντε και καλά να καταντήσουν τις ζωές μας ανέκδοτο!
Τι να πω από κει και πέρα!
Τα λες εσύ καλύτερα!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Παντελής έλλειψη φαντασίας.
Παντελής έλλειψη σεβασμού κι ακόμη δεν είπε καλημέρα σας....
Φαντάσου τι θα γίνει αργότερα αν τυχόν και εδραιωθεί σαν κόμμα
που χλωμό το βλέπω....
Φιλάκια

agriomeli είπε...

Τις ακουγα απο το ραδιο...
Τωρα ειδα και την εικονα.
Ολοκληρωθηκα σαν γυναικα...
Ε ναι λοιπον....
Ωρα να πλυνω τα πιατα.

Κυρ-σταυροοοοοο.....
σαν βγεις στον πηγαιμο για το ποταμι
να ευχεσαι να ειναι αγυριστος.

Και μη χειροτερα!

Ανώνυμος είπε...

Λεβίνα, εύστοχη η ανάλυσή σου. Εκτιμώ πως δεν θα αντιδράσουν πολλοί με αυτά τα σποτάκια, ο λαός είναι αποχαυνωμένος και οι άντρες αδυνατούν να δουν την κατάφορη αδικία μέσω αυτών των διαφημιστικών, πολιτικών και κοινωνικών μηνυμάτων. Ούτε εμείς ως γυναίκες είμαστε ενωμένες, ούτε έχουμε αυτούς στο πλευρό μας. Η ελληνική κοινωνία παραμένει σεξιστική σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό. Χαίρομαι που υπάρχουν σκεπτόμενοι πολίτες που τα σχολιάζουν όλα αυτά, είχα σκοπό να κάνω μια σχετική ανάρτηση αλλά με πρόλαβες. Θα ήθελα να μάθω πώς αυτά τα σποτάκια καθιστούν εμάς τις γυναίκες ως απλά αντικείμενα (αντικειμενοποίηση) και πώς εξαγοράζουν τις ψήφους μας με το να μας υποτιμούν σε τέτοιο βαθμό. Όπως έγραψαν και οι από πάνω σχολιαστές/σχολιάστριες, "ας τους πάρει ο ποταμός" να ησυχάσουμε! Φιλί γλυκό και ελπίζω να συνεχίσω να διαβάζω νηφάλιες σκέψεις σε εποχές σκοταδισμού. (Πλησιάζουν εξεταστική και συνέδρια κι έχω χαθεί...)

Νικόλας Τσάρας είπε...

το σεξ πλεον είναι σετ με την πολιτική τους τον λογος τους την υπαρξη τους αυτό το συνονθύλευμα που είναι αυτά τα όντα....το αποκορύφωμα είναι στο ότι για ακόμα μια φορα δεν υπαρχει καμία αντίδραση
καλημέρα όλη μέρα

Άρης Άλμπης είπε...

Πολύ καλά κάνεις, Levina, και αναδεικνύεις το ζήτημα με το ωραίο σου κείμενο. Δεν τα είχα δει αυτά τα διαφημιστικά.
Δεν είναι απλώς ατυχή και χοντροκομμένα, προσβάλλουν τη νοημοσύνη των πολιτών.
Ελπίζω οι σοβαροί άνθρωποι, που υπάρχουν στο «Ποτάμι», να τα αποκηρύξουν.

Ελενα Λ. είπε...

Είναι για γέλια και το ποτάμι και οι ποταμίσιοι του Λεβίνα μου!
Ελπίζω και εύχομαι ο Ελληνικός λαός να μην μασήσει και αυτή τη φορά και ψηφίσει τα κατακάθια ενός άλλου συστήματος και μιας άλλης εποχής!!
Να πει ουστ!!!!
Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

οτι να ναι!
εγω τα ειδα τυχαια τα σποτακια και λεω ελεος!
απορω πως επετρεψαν να γινει πραξη αυτη η ιδεα.
χαλια χαλια χαλια!

καλημερα λεβινακΙ!

Hengeo είπε...

Λεβίνα τη γνώμη μου για τους πολιτικούς γενικά την ξέρεις, οπότε θα αφήσω μόνο την καλημέρα μου.

Καλά να περνάς!

Levina είπε...

O Έλληνας μοιάζει να ανέχεται να τον κοροϊδεύουν, να τον φτύνουν, να τον προπηλακίζουν, να τον βιάζουν και να τον εκβιάζουν, να τον θεωρούν ανίδεο, αγράμματο, οσφυοκάμπτη και αρχίζω να πιστεύω ότι κάνει ότι μπορεί για να αποδείξει ότι έχουν δίκιο . Τόσα και τόσα τρώμε αδιαμαρτύρητα, να μη φάμε και δυο καθαρά προσβλητικά για κάθε γυναίκα βιντεάκια;
Θα περίμενα κάποια γυναίκα βουλευτή να διαμαρτυρηθεί εντόνως για τη παντελή έλλειψη σεβασμού στο πρόσωπο της γυναίκας από μέρους ενός κόμματος... αλλά εδώ το δέχτηκαν οι Αμερικάνοι, ποιοί είναι δηλαδή οι Έλληνες ( που κοπιάρουν και καταπίνουν αμάσητο ότι ξενόφερτο) για να διαμαρτυρηθούν;


Καλό απόγευμα Κατερίνα μου....

Levina είπε...

Πραγματικά Μαρία ούτε που μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορούν αυτά τα άθλια βίντεο να προτρέψουν κάποιον να ψηφίσει το κόμμα που τα έβγαλε , ούτε και με νοιάζει ποιο κόμμα είναι και το ίδιο θα μιλούσα για τον οποιονδήποτε κρυβόταν πίσω από αυτά.
Υπερπροσφορά στο σεξ υπάρχει, αφού φέραμε την κλειδαρότρυπα της κρεβατοκάμαρας και στην πολιτική, φαντάζομαι πως έχουμε ξεπεράσει το σημείο της γελοιότητας πλέον.

Καλό απόγευμα να έχεις !

Levina είπε...

Έλα βρε Μαρία μου, ένας ακόμα μέσα στον πολιτικό πολτό που βρωμά και ζέχνει τι σημασία έχει; Να μην εξαργυρώσει κι αυτός όπως κάτι ηθοποιοί, κάτι άλλοι δημοσιογράφοι το τίμημα της αναγνωσιμότητας ; Να μη φάει κι αυτός το κάτι τις του; Ε το πολύ πολύ στήνει μια συνέντευξη και βγάζει τα σπασμένα :-)

Καλό απόγευμα Κανελλάκι μου....

Levina είπε...

Mαρία μου η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω το ανέκδοτο αλλά τα συγκεκριμένα βιντεάκια έχουν βάση στην προεκλογική εκστρατεία του Ομπάμα... και μάλιστα είναι κακέκτυπα.
Τις δικές τους ζωές τις έχουν σίγουρα κάνει ανέκδοτο, τις δικές μας να αφήσουν ήσυχες...

Καλό απόγευμα να έχεις κοριτσάκι μου....

Levina είπε...

Φλωράκι μου... από κάτι σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι :-))
Χλωμό βλέπαμε και το μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά και μας κατσικώθηκε....
Χρήμα να υπάρχει και όλα γίνονται!

Καλό απόγευμα να έχεις .....

Levina είπε...

Ας μην γίνω εντελώς χυδαία και σου πω πόσο σεξυ ( και ξερός) είναι το ...
άντε να πλύνεις κανένα πιάτο κυρά μου!!!
:-))

Καλό απόγευμα μελένια μ...

Levina είπε...

Τι να απαντήσω τώρα Αγριμιώ μου;
Ότι και να πω θα ακουστεί "κάπως" ... πάντως ούτε γυναίκες , ούτε άντρες θίγονται πλέον ιδιαίτερα με κάτι τέτοια... ίσως και να μοιάζουν φυσιολογικά !! Έτσι κι αλλιώς σαν αντικείμενα μας βλέπουν (όλους τους πολίτες εννοώ ) , οπότε μας δίνουν και την χρησιμότητα που θέλουν....

Να είσαι καλά κοριτσάκι μου....

Levina είπε...

Αυτό που λες στο τέλος με ενοχλεί πραγματικά πιο πολύ... η έλλειψη σθεναρούς αντίδρασης απέναντι στην αποβλάκωση που μας προσφέρουν.

Να είσαι καλά Νικόλα, καλό σου απόγευμα.....

ακυβέρνητος είπε...

Ομολογώ πως δεν είχα παρακολουθήσει καθόλου τα σποτάκια, παρότι είχα ενημερωθεί για τον σάλο που προκάλεσαν. Τα είδα λίγο (πολύ δεν αντέχονται) στο δικό σου μπλογκ.
Δεν μπορώ πραγματικά να διανοηθώ πόσο στόκος μπορεί να είναι κάποιος που διαμορφώνει πολιτική άποψη από ένα βιντεάκι του ενός λεπτού!
Και δυστυχώς αυτοί οι στόκοι έχουν δικαίωμα ψήφου και διαμορφώνουν τις εξελίξεις.
Θλίβομαι που γεννήθηκα στον σωστό τόπο την λάθος στιγμή.

Levina είπε...

Άρη μου από ότι κατάλαβα πολλοί δεν τα είχαν δει γιατί τώρα βλέπω ότι αρχίζουν ακόμα και από το ίδιο το κόμμα που τα δημιούργησε να τα σχολιάζουν αρνητικά πλέον.
Προσβάλλουν πολύ περισσότερα από την νοημοσύνη μας κι από ότι διάβασα σήμερα για να ισορροπήσει το θέμα είχαν ή θα κατασκευάσουν; ένα παρόμοιο που θα μιλά ένας νέος άντρας για την ''πρώτη του φορά'' !!
Αυτό νομίζουν πως θα το κάνει καλύτερο και θα χρυσώσει το χάπι;

Καλό βράδυ σου εύχομαι κι ας μείνουμε με την ελπίδα πως θα αποσυρθούν αυτές οι ανοησίες.

Levina είπε...

Και για κλάματα μη σου πω!

Χρόνια Πολλά κι από εδώ Ελενά μου :-)
Καλό βράδυ να έχεις....

Levina είπε...

Το κοπιάρανε Κική μου, από το Αμερικάνικο βίντεο, βάλανε και λίγη σάλτσα και το έριξαν σαν φρέσκο κρέας στην αγορά για να τσιμπήσουν οι στερημένοι πελάτες...
Αυτό θα πει για πόσο ανόητα όντα μας έχουν...

Καλό βράδυ κοριτσάκι μου....

Levina είπε...

Δεν διαφέρει από την δική μου Hengeo...

Καλό βράδυ να έχεις :-))

Levina είπε...

Τι να δεις από αυτά Πέτρο μου; κι εγώ που τα είδα και τα δυο ανατρίχιασα όταν σκέφτηκα πως μας αντιμετωπίζουν τελικά... και σίγουρα έχω κι εγώ την δική σου απορία... αν όλο αυτό το ξεχάρβαλο συμβάλει τελικά στην διαμόρφωση εντύπωσεων για την ψηφοφορία . Γιατί αν είναι θετική η απάντηση τότε τα πράγματα είναι ακόμα πιο χειρότερα από όσο νομίζουμε.

Καλό βράδυ να έχεις ...

Φανή είπε...

η αληθεια ειναι οτι εμενα δεν μου φανηκε σεξιστικο. απλα..αδιαφορο κ χαζο. πιο παλια αν δεν κανω λαθος ειχα διαβασει σχεδον το ιδιο απο αλλο κομμα βεβαια, αλλα μαλλον δεν το θυμηθηκε κανενας αλλος γιατι δεν το ακουσα καθολου αυτες τις μερες!

φιλιααα :)

Άμυ (Ψυχής σιωπές) είπε...

δλδ πόση αηδία ακόμη θα συνεχίσει να ανέχεται αυτός ο τόπος..????
...δεν μπορώ να βρω άλλη λέξη να το χαρακτηρίσω...πραγματικά...

Άσε μας ρε Σταύρο...πάνε βούτα το κεφάλι σου σε κάνα πραγματικό ποτάμι μπας και ξεπλυθεί από τα σκ@τ@ που έχει γεμίσει....

με συγχωρείς Λεβίνα μου...αλλά ήμαρτον πια...χορτάσαμε από αυτά....!

Την αγάπη μου και την καλησπέρα μου:)

Velvet είπε...

Den to eixa dei giati den parakoloutho elliniki tivu
Alla den einai ekplixi gia mena
Kati analogo symbainei kai stis italikes euroekloges
Paola Bacchiddu ipeftini epikoinonias tis “lista Tsipra”
Emfanizetai me bikini stin selida tis sto Facebook
dixnontas to omologoumenos omorfo kormi tis
Me tin frasi
“geia sas, xekinise h proeklogiki periodos.
Ki ego xrisimopoio kathe meso. Psifiste l’altra Europa con Tsipras”.

Sigmoni gia ta greeklish

Levina είπε...

Δυστυχώς θεωρώ ότι υποτιμούν πολύ την νοημοσύνη μας και τελικά καλά κάνουν αφού δεν είμαστε ικανοί σαν λαός ούτε στην κάλπη να σταθούμε με αξιοπρέπεια και σεβασμό για την ζωή μας και το μέλλον των παιδιών μας τουλάχιστον.

Καλό βράδυ Φανή μου....

Levina είπε...

Τι να συγχωρήσω Άμυ μου; Ένα μπάχαλο γίνεται , για μια καρέκλα κανονικό ξεπούλημα!

Καλό βράδυ κοριτσάκι μου...

Levina είπε...

Αυτό μάλιστα! Είναι πρόοδος....προχωρημένα πράγματα... όχι σαν εμάς,
που η μία σκέφτεται πως θα το κάνει και η άλλη ονειρεύεται πως το ξανακάνει!
Βάζεις το μπικινάκι σου και κάνεις την εκστρατεία σου...
όχι παίζουμε!!!

Κοίτα που σε λίγο δεν θα μας κάνει τίποτα απολύτως εντύπωση σε αυτή την ζωή!

Καλό βράδυ Velvet ...

Drmakspy είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Drmakspy είπε...

Την πάτησα και ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ....
Συντηρητικός δεν είμαι... Κάθε άλλο... Όταν πρωτοείδα τα σποτάκια δσεν μπορώ να πω με βεβαιότητα τι ένοιωσα... Πολύ αντιφατικά τα πάντα (μπορεί και τα κοάλα, και οι λαίμουροι...) μέσα μου... Μου φαινόταν αρκετά έξυπνο αλλά και αρκετά τραβηγμένο... Και όχι τόσο .... ελληνικό... Το μάτι μου γύρισε όταν έμαθα πως είναι copy αμερικ(λ)ανιάς....

Drmakspy είπε...

Τελικά εμφανίστηκε αλλά το παρακάτω ήταν το ίδιο σε πιο αστείο και το προτίμησα....

Levina είπε...

Δεν το βλέπω ούτε εγώ από την μεριά του συντηρητισμού… το βλέπω όμως από την μεριά της φθήνιας, της κακογουστιάς … φρέσκο κρέας ακόμα και στην κάλπη! Αλλά όπως γράφει κι ο Velvet, στην γείτονα χώρα είναι ακόμα πιο προοδευμένη η κατάσταση… οπότε… άντε και στα δικά μας !

Είμαστε και καλοί στο copy paste τρομάρα μας!!!

Καλό Σαββατοκύριακο Drmakspy...

Unknown είπε...

Θα... τολμήσω να πάρω μια διαφορετική θέση, κάτι σαν αυτό που περιγράφεται στο παρακάτω άρθρο, προσπαθώντας να αποφύγω αφορισμούς...

http://www.parallaximag.gr/parallax-view/akoloythei-sexistiki-diafimisi

Καλησπέρα, με ευχές για δύναμη και χαμόγελο!

airis είπε...

Δεν βλέπω τηλεόραση Λεβίνα μου και δεν έχω δει καμία διαφήμιση αλλά πόσο συμφωνώ μαζί σου: χτυπήματα κάτω από τη μέση! Έχουν ένα team επιστημόνων και παίζουν με τι άλλο; Με το μυαλό των ηλιθίων! Manipulation!!!! Ολέ!
Φιλιά πολλά κοπέλα μου!

Levina είπε...

Καλημέρα Θωμά… δεκτή κάθε άποψη και φυσικά δεν γίνεται να συμφωνούμε με όλους και σε όλα… πόσο βαρετό θα ήταν άλλωστε κάτι τέτοιο!!! Ο αντίλογος δημιουργεί τις καλύτερες συζητήσεις!
Διάβασα το άρθρο του κ. Δήμου και υπάρχουν σημεία που συμφωνώ και άλλα που δεν τα καταλαβαίνω όπως το να λέει κάποιος την γνώμη του επάνω σε κάτι που τον ενόχλησε αυτό τον κάνει υπερσυντηρητικό, ξεπερασμένο, υποκριτή ή δεν ξέρω τι άλλο.
Αλήθεια όμως… δεν βλέπω τι μπορεί να προσφέρει κάτι τέτοιο σε μια προεκλογική εκστρατεία. Δεν υπάρχει πολιτικός λόγος; Δεν υπάρχει πρόγραμμα, όραμα, ελπίδα; Αυτά δεν φτάνουν για να ξεσηκώσουν την πολιτική μας συνείδηση και πρέπει να επιστρατευτούν τέτοιου είδους υπονοούμενα για να προσέξει κάποιος ένα κόμμα; Βέβαια η ζωή προχωρά, όλα αλλάζουν και γνωρίζω πως κάτι τέτοια βιντεάκια θα μπουν οριστικά στην πολιτική αντιπαράθεση . Θα τα συνηθίσουμε, δεν θα δίνουμε καν σημασία αλλά μιλώντας για το τώρα … τελικά πέτυχαν τον σκοπό τους, να μιλάμε όλοι γι αυτά και όπως είχε πει η Αμερικανίδα ηθοποιός Μέι Γουέστ αν δεν κάνω λάθος… Καλύτερα να μιλούν για σένα έστω κι αρνητικά παρά να μη μιλούν καθόλου. Αν μη τι άλλο αυτό το κατάφεραν. Όλοι μιλήσαμε γι αυτά!

υγ. Δεν συμφωνώ ούτε με την απόσυρσή τους μετά τον σάλο που προκάλεσαν. Ή σκέφτεσαι πριν κάνεις μια τέτοια κίνηση ή την υπερασπίζεσαι αφού την έκανες .

Σου εύχομαι ένα ξεκούραστο και άκρως ενδιαφέρον Σαββατοκύριακο ....

Levina είπε...

Στην τηλεόραση Αριστάκι μου βλέπω μόνο την αναπαραγωγή του κροκόδειλου ή ταξίδια όπου κι αν είναι αυτά ( στην γη, στο διάστημα, στους ωκεανούς)... όλα τα άλλα με αφήνουν αδιάφορη, οπότε κι εγώ κατά λάθος έπεσα επάνω τους και μου φάνηκαν "κάπως".
Αλλά όπως έγραψα και στον Θωμά πιο πάνω, θα τα συνηθίσουμε... όπως συνηθίσαμε τόσες και τόσες πατάτες που μας έχουν σερβίρει ...

Καλημέρα Αριστάκι... Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις...

Unknown είπε...

Χωρίς να έχω την ανάγκη να υπερασπιστώ αυτό το κομματικό δημιούργημα, όπως και κανένα άλλο, εξάλλου, έρχομαι να συμπληρώσω τα εξής:
Μιλάς για πολιτικό λόγο, πρόγραμμα, όραμα και ελπίδα. Έννοιες και αξίες που ζητώ κι εγώ, όπως πολλοί ακόμα, εδώ και χρόνια, να εφαρμοστούν ή να περιγραφούν ως θέσεις, έστω, από κάποιον φορέα. Πιο κάτω αναφέρεις πως κάτι τέτοιο θα μπει, οριστικά, στην πολιτική αντιπαράθεση. Σ' αυτά τα δύο είναι και η ουσία και ο λόγος που διάλλεξα να πάω κόντρα στο... "ποτάμι" των απόψεων!
Έχουμε μπει, θεωρώ, σε μια άλλη εποχή, εδώ και κάποια χρόνια. Όπως διάβασα και κάπου, ίσως να ορίζεται ως μετα-μεταπολίτευση. Κύρια χαρακτηριστικά της, για μένα, είναι οι πισώπλατες μαχαιριές, οι μεταγραφές (δίκην ποδοσφαιρικών ομάδων!) και η εξευτελιστική επιχειρηματολογία της... πρώτης φοράς, όπως των βίντεο! Βέβαια, πλέον, αγγίζουμε τα όρια του γραφικού, ως κοινωνία η οποία στο όνομα θυμού ή απαξίωσης θεσμών και ιδεών "παίζει μπάλα" στις κάλπες, στα όρια του offside(sic!), με μισάνθρωπα αισθήματα, από την μία, κλείνοντας το μάτι σε πάσης φύσεως τηλεπερσόνες και ψι-ψινάκηδες, από την άλλη! (Ίσως να) έχουμε και ότι μας αξίζει.
Τολμώ την πρόβλεψη πως, στα χρόνια που ακολουθούν και αφού αποδομηθεί κάθε έννοια αλληλεγγύης ή νομιμότητας, υποβοηθούμενες από ατάκες νεοαριστερίστικες του στυλ "είσαι σεξιστής", αν πεις το τραβεστί-τραβεστί και όχι διεμφυλικό (βλέπε Κοντσιτογιουροβίζιον) ή "είσαι φασίστας", αν μιλάς για αγάπη στην πατρίδα (σεβόμενος την διαφορετικότητα κάθε εθνικότητας), θα ακολουθηθεί η... μαρινάκειος(!) τακτική, που δοκιμάζεται στο "λιμάνι". Θα έρχεται ο (κάθε) βιομήχανος και με το επιχείρημα του ότι διοικεί άψογα ( λαμογιάροντας με το πολιτικό σύστημα και κερδίζοντας επί χρόνια, ακολουθώντας τακτικές ανήθικες ) θα καταδεικνύει ως ένοχους τους (ως τα χτες συνεργάτες τους) εκπροσώπους κομμάτων, σβήνοντας χρέη, με αλλαγές Α.Φ.Μ. και δημιουργώντας "νέες Ελλάδες", "ελιές", "έλατα" και "ποτάμια", μακριά από απόψεις και θέσεις περί ουσιαστικής πολιτικής.
Ως τότε, θα μπορώ να λέω ότι έζησα και στην Ελλάδα του 2014, την επονομαζόμενη και ως Ελλάδα του (Μ)πέου!

Να περνάς όμορφα και να συνεχίσεις να δημιουργείς όμορφα θέματα για προβληματισμό και κουβέντα!

ΥΓ Σκλάβος είναι αυτός που περιμένει να τον σώσουν!

Levina είπε...

Θωμά τα έγραψες όλα μέσα σε λίγες φράσεις.
Τι βλέπουμε γύρω μας, τι νοιώθουμε, τι ζούμε και σίγουρα έχουμε ότι μας αξίζει αλλά σκέψου και το άλλο.... πως είναι τέτοιο το πολιτικό σύστημα που δεν σου αφήνει και περιθώρια επιλογής και φτάνουμε τελικά να ψηφίζουμε το μη χείρον βέλτιστο μέσα από εκβιαστικά διλήμματα και ανόητες καταστάσεις... βάλε και πως τελευταία οι ψήφοι αγοράζονται πια είτε με μετρητά, είτε με τρόφιμα και τι περιμένουμε να βγει από τις κάλπες; Κάτι υγιές;
Δυστυχώς η πρόβλεψή σου για την κατηφόρα είναι κάτι που όλοι το σκεφτόμαστε . Θα ήταν ανόητο εδώ να προσθέσω πως ελπίζω να μη είναι ατελείωτος αυτός ο κατήφορος της απαξίωσης και ο ανήφορος της πραγματικής μας ζωής ...
Σ' ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλή Κυριακή !

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...