1.3.13

Προσοχή .... Χάκερς στα Blog

Προσοχή

Είναι σημαντικό και διαδώστε το μέσα από τα blog  σας
να το μάθουν όλοι οι  bloggers .
Όσοι έχουν βάλει το SCM  PLAYER 
δεν θα μπορούν να μπουν στα μπλοκ τους.
Το έχουν χακάρει.

Για να μπείτε στο μπλοκ σας θα πάτε σε κάποιο άλλο
που δεν έχει μουσικό χαλί το  SCM 

Π.χ. Όπως είστε συνδεδεμένοι με το μπλοκ σας και δεν μπορείτε να μπείτε
Πάτε  στην Σχεδίαση
Στον πίνακα ελέγχου θα έχει το όνομα του μπλοκ σας
Διάταξη
Κατάργηση του SCM PLAYER
Μετά από αυτό θα ελευθερωθεί το μπλοκ σας.



YG.  Όποιος έχει το mail της Σοφίας  ( το Αγκάθι  http://aga-thi.blogspot.gr/ )
και της Μαρίας (http://miaanapnoi.blogspot.gr/)
να τους  στείλει μήνυμα  με τις οδηγίες  γιατί έχουν μπλοκαριστεί τα μπλοκ τους.



Levina

22 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστούμε Λεβίνα μου!
    Εγώ έλαβα μέιλ από αγαπητή φίλη και το κατάργησα!
    Τη Σοφία (Αγκάθι) πώς θα την ειδοποιήσουμε; Δεν ξέρει και πολλά από αυτά!
    Αν έχεις το μέιλ της μπορείς να της γράψεις; Εγώ δεν το έχω!
    Φιλάκια, καλή σου μέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aριστέα μου καλημέρα
    ούτε εγώ το έχω !
    Πως θα την ειδοποιήσουμε κοριτσάκι μου?

    Δεν ήμασταν προετοιμασμένες για κάτι τέτοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ την πάτησα στο μουσικό μου blog. Κρίμα πάντως, μάλλον δεν θα είναι πια εύκολο για να έχει κανείς music player. Γι αυτό και έκλεισε το mix pod.

    Καλημέρα Λεβίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γενικά το κωλοblogger έχει γεμίσει σκουπίδια... εμένα στη διαχείριση βγάζει κάτι εκνευριστικά φόντα... με βλέπω wordpress σύντομα...
    καλημέρα, καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλημέρα και καλό σας μήνα!
    Μπαίνω από τον υπολογιστή του κουμπάρου μου μιας και δεν έχω υπολογιστή πια και δεν αναμένεται να έχω για τις επόμενες 10 μέρες...
    Ομως για καλή μας τύχη έχω εγώ το μεηλ της Αγκάθι και θα επικοινωνήσω εγώ μαζί της να την ενημερώσω!
    Φιλάκια πολλά!

    :)

    Πάω να δω τι παίζει στο δικό μου χώρο!! Δυο μέρες σας άφησα μόνους και τα κάνατε λαμπόγυαλο!!! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι η πρώτη μου επίσκεψη στην γειτονιά και πέφτω ....σε συναγερμό! Πάντως χαίρομαι που βγήκα λίγο από την αυλή μου - σχετικά δύσκολα ακόμη- αλλά βγήκα έστω και αν έπεσα πάνω στις σειρήνες! χα χα χα
    Καλώς σε βρήκα και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημέρα Μargo μου,
    Κάθε τόσο κάτι θα συμβεί !
    Πάλι καλά που δεν μας εξαφάνισαν εντελώς :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Jony όλα ίδια είναι...
    στο διαδίκτιο είμαστε τέτοια τρελά θα συμβαίνουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάλιστα Δασκάλα μας
    δίκιο έχετε, μας συγχωρείτε πολύ :))

    Άντε τώρα να ειδοποιήσεις το Αγκαθάκι σαν καλό κορίτσι που είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάνω που πήρα φόρα σήμερα Χριστοφόρε κι ετοιμαζόμουν να βγάλω κι ένα SILVER ALERT - Παρακαλούμε όποιος βρει δυο καταρράχτες να κυκλοφορούν να μας τους παραδώσει άμεσα - :))

    Καλώς ήρθες και πάλι Χριστοφόρε , μας έλειψες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα και ευχαριστώ γιατί μια ψιλοφρικη την έπαθα μέχρι να καταλάβω τι είχε γίνει!!!Α και καλό μήνα να χουμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλημερα Λεβινακι και καλο μηνα!
    Και εγω τα ιδια επαθα αλλα το εφτιαξα!
    Ξέρεις ποιος φταιει για ολα ετσι;
    Ο Ερμής που είναι ανάδρομος!
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eυχαριστούμε, πάω να κάνω δημοσίευση. Κι εμένα βγάζει στην διαχείριση διάφορα εκνευριστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λεβίνα μου, καλό μήνα να έχεις και προπαντός χωρίς χάκερς....
    Εγώ ευτυχώς δεν έχω μουσική γιατί αν είχα θα είχα πάθει πανικό αφού δεν ξέρω και πολλά για να διορθώνω τέτοιες καταστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λεβίνα μου, καλό μήνα να έχεις και προπαντός χωρίς χάκερς....
    Εγώ ευτυχώς δεν έχω μουσική γιατί αν είχα θα είχα πάθει πανικό αφού δεν ξέρω και πολλά για να διορθώνω τέτοιες καταστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το έφτιαξα και γω. Μπορείτε να μπείτε και από το μειλ σας. Συνδεθείτε στο google, μετά από την μπάρα επιλέξτε περισσότερα, μετά bloggger και θα βρεθείτε στην σχεδίαση.
    Κρίμα... ήταν ωραίο γκατζετακι.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευτυχώς που μπήκα κατ΄ ευθείαν στα e-mail κι είδα την ενημέρωση της marie, γιατί θα πάθαινα αν άνοιγα τον υπολογιστή από νωρίς(ως συνήθως).Σήμερα καθυστέρησα λόγω δουλειάς κι όταν πήγα να μπω άρχισα να φουντώνω!Ευτυχώς ξαναλέω που είδα την ενημέρωσή της!Να ΄στε όλες καλά που κινηθήκατε σαν ομάδα Λεβίνα μου!Και μόνο αυτό μου καταλάγιασε τα νεύρα μου!
    Όσο για τη μουσικούλα, ελπίζω να υπάρχει κάτι άλλο!
    Χίλια ευχαριστώ και καλό μήνα χωρίς άλλους χάκερ!Φιλάκια πολλά!:)

    υ.γ.Λεβίνα μου κάνε τον κόπο και μπες στις Ματίνας, να δεις αν λειτουργεί, γιατί σε μένα δείχνει πως καταργήθηκε!Φοβάμαι μήπως σβήστηκε απ΄ αυτό, γιατί κι εκείνη είχε μουσική!Μου ΄χε δώσει το νέο URL της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι πανικός είναι αυτός Λεβίνα μου;
    Ουφ ευτυχώς δεν έχω μουσική στο blog μου!
    Ελπίζω να περάσει γρήγορα ο συναγερμός, να μπορείτε να μπείτε σπίτια σας!!!

    Φιλάκια πολλά, καλό μήνα καλή άνοιξη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωπς σοβαρά; Γι΄αυτό εξαφανίστηκαν κάποια τελευταία; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τελικά με αυτό που έγινε η μόνη μουσική που θα παίρνουν τα μπλοκ μας θα είναι από το you tube που είναι προγραμματισμένο μέσα στην κάθε ανάρτηση!!


    Τώρα καλά θα είναι με το που βλέπουμε κάτι περίεργο στα μπλοκ μας να έχουμε κανένα mail άλλων μπλοκερ ή να μπαίνουμε σε άλλα μπλοκ από το google και να μιλάμε με τους κατόχους τους ακόμα κι αν δεν τους γνωρίζουμε ώστε να φτιάχνουμε ένα δίκτυο ασφαλείας και να βρίσκουμε βοήθεια για το οποιοδήποτε πρόβλημα.
    Όλο και κάποιος θα γνωρίζει να μας καθοδηγήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπουλα πραγματα Λεβινακι! Ευτυχως που δεν βαζω πολλα πολαλ φρουφρου στο μπλογκ μου! Nice tip παντως να το εχω υποψιν μου. Ποτε δεν ξερεις! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα μου επιτρεψεις να μεταδωσω το μηνυμα σου
    σε ενα φιλικο μπλογκ
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(Επειδή ο blogger καμιά φορά, "τρώει" τα σχόλια, πρίν το δημοσιεύσεις, κάνε ένα copy ώστε να μην το ξαναγράφεις σε περίπτωση που το εξαφανίσει)