10.7.12

Καλοκαιρινές κατασκευές


Με έπιασε το Καλοκαιράκι
με πήρε και με σήκωσε κανονικότατα
και δεν μπορώ να καθίσω σε μια πολυθρόνα
με το πληκτρολόγιο στο χέρι ...
τριγυρίζω σαν σφήκα μέσα , έξω, πάνω, κάτω
κινούμαι συνεχώς και τα χέρια μου από μόνα τους πια
ούτε που με υπολογίζουν ... κάνουν ότι θέλουν!
έχουν βουτήξει ότι σαβούρωνα μήνες και μήνες
μέσα στην αποθήκη και κατασκευάζουν, παίζουν με
τα τελάρα, τα πινέλα, τις μπογιές, τις εφημερίδες,
τις κόλλες, ακόμα και τα πλαστικά που βάφουμε
τους τοίχους!

Τι είναι όλα αυτά?


Σαν φανατική αναγνώστρια εφημερίδων,  τι να τις κάνω
μετά που τις πέταγα? Τις έδινα στο pet shop , τις έστρωνα
στα γατιά, τις έστρωνα στο πάτωμα για τις μπογιές μου,
αλλά και πάλι ντάνες από εφημερίδες να περισσεύουν.
Ώσπου σερφάροντας πέφτω ΕΔΩ και παραμένω ....
Δεν θα μπορούσε να περάσει αδιάφορη μια τέτοια κατασκευή!
Ορίστε λοιπόν τα δικά μου αποτελέσματα...

levibox014




levibox011


Τις οδηγίες θα τις βρείτε στο link που σας έδωσα πιο πάνω...
Είναι τόσο πολύ αναλυτικά που περισσεύει να τα ξαναγράψω
κι εγώ αλλά μπορώ να σας πω ...
Εγώ τι έκανα?
1ον 
Για κόλλα χρησιμοποίησα απλή  φθηνή ξυλόκολλα
πολύ λίγο αραιωμένη γιατί στην κανονική της μορφή είναι
σαν πάστα σχεδόν ... μόλις τελείωνα την κάθε κατασκευή
την πέρναγα ένα γερό χέρι με ξυλόκολλα που μόλις στεγνώσει
γίνεται διάφανη ( πλένουμε καλά το πινέλο μετά από κάθε χρήση).
2ον
Πέρασα ένα χέρι από λευκό πλαστικό τοίχου που κάλυψε απόλυτα
τις εφημερίδες γιατί στην πρώτη πρώτη κατασκευή που δεν το έκανα
και έβαλα απ΄ ευθείας ακρυλικό φαίνονται τα γράμματα από τις εφημερίδες.
3ον
διακόσμησα τα κουτιά μου με ότι χρώμα ήθελα μετά, τα ζωγράφισα και
τέλος
4ον
τα ξαναπέρασα με την ξυλόκολλα για να γυαλίσουν και να
σταθεροποιηθούν - αδιαβοχοποιηθούν τα χρώματα.


levibox013




Τα θεωρώ απίστευτα ευφάνταστα, εύκολα και πολύτιμα σαν μικρά
χειροποίητα κουτάκια για δωράκια !
Θέλουν τον χρόνο τους, αλλά αξίζουν.






vailie ανασκουμπώσου και ξεκίνα δουλειά :))


37 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου
      Καλό σου βράδυ !!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα, μ' αρέσουν όλα, είναι φανταστικά και πρωτότυπα!!!Σ' ευχαριστώ για τις οδηγίες και για το link με το tutorial!Μόλις το παρακολούθησα και είναι αναλυτικότατο!!!Καιρός να αξιοποιήσω και τις δικές μου εφημερίδες και περιοδικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Giota μου μετά το πρώτο η φαντασία σου θα πάρει φωτιά,
      θα δεις πόσες δυνατότητες υπάρχουν να φτιάξεις πραγματικά
      όμορφες κατασκευές από μια ταπεινή εφημερίδα!

      Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Λεβινάκιιιι! Είναι υπέροχα! Τι λες τώρα!
    Μου έδωσες καταπληκτική ιδέα!!
    p.s. με το που μπήκα στη σελίδα σου άκουσα το υπέροχο κομμάτι της imany και σε συνδυασμό με τις όμορφες εικόνες, με έκανες να νιώσω μια υπέροχη αίσθηση!!
    Φιλιά καλή μου!(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι καλές κατασκευές,
      θα μεγαλουργήσεις ... στο υπόσχομαι!!!

      τα φιλιά μου και καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  4. Γι αυτό χάθηκες Λεβινάκι ;

    Γι αυτό σου έβαλα 123 απουσίες ;

    Χειροτεχνική λοιπόν...
    Άξιζε οι κόπος ! Είσαι καλιτεχνική φύση, πάει τέλειωσε !
    Και πιάνουν τα χέρια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη καλέ μου Gip
      είμαι και πάλι κλεισμένη στο εργαστήρι μου,
      δεν ξέρω τι θα βγει αλλά κάτι μίλησε μέσα μου ,
      (άφησα πολύ καιρό να περάσει)
      και με έσπρωξε να ξαναρχίσω :))

      Tα φιλιά μου και καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα Λεβίνα μου!
    Και μένα με εχει πιασει οίστρος για κατασκευές από πηλό...
    Αλλα αυτή η ζέστη δεν παλευεται...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να τα δω τι έχεις κάνει ...
      για πιάσε και τις εφημερίδες να δεις πως θα κολλήσεις!
      Πράγματι , αρκετή η ζέστη!

      φιλιά πολλά
      καλό βράδυ Λιακαδάκι μου !

      Διαγραφή
  6. ενθουσιάστηκα με αυτό που είδα...ωραία χρώματα, τι ωραίες κατασκευές!!!
    ευχάριστο ήταν που είδαμε δημιουργίες σου, καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αφού ενθουσιάστηκες, άντε πιάσε κόλλες και χαρτιά και στρώσου melissaki μου...

      φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
    2. δυστυχώς Levina μου τα χέρια μου είναι φτιαγμένα για άλλα πράγματα φαίνεται, για να μην τα πάω καλά με τις κατασκευές...αν και τώρα που το σκέφτομαι με το ποντίκι του υπολογιστή καλά τα πάω, στο να κάνω αριστερό κλικ ακόμα και με το ένα μου δάχτυλο :-))

      Διαγραφή
  7. Πολύ πολύ όμορφα κορίτσι όλα!!!Τι πρωτότυπη ιδέα!!! Κράτα τα πινέλα και μη τ'αφήνεις τώρα που σου ήρθε...χαχα...Φιλάκια πολλά γλυκό κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαράκι μου,
      τώρα που τα έπιασα δεν τα αφήνω με τίποτα!
      ξανά με τα τελάρα έμπλεξα ...χαχαχα
      λάδια και νέφτια και μαλλιά ένα και το αυτό!!

      φιλιά πολλά και καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  8. Είναι καταπληκτικά, βλέπω έκανες μεγάλη παρέα από αυτά;-)

    Τι είναι το καλοκαίρι ε; Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου Λεβινάκι και καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου :-)

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mόνο παρέα Margo μου?
      Μαγαζί θα ανοίξω!!
      Ποτέ δεν ισχυρίστηκα πως έχω φρένο σε ότι κάνω!!! Μέχρι
      τελικής πτώσης!!! χαχαχα

      Να είσαι καλά :))

      Διαγραφή
  9. Δουλειά δεν είχε ο διάολος καλοκαιριάτικα και έφτιαχνε βαζάκια και χρωματιστά καπάκια.

    Και μόνο που τα είδα κουράστηκα. Τα χέρια μου δεν πιάνουν για τέτοια πράγματα. Πιάνουν άλλα χαχα

    Χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι Κύριε, βαζάκια, κουτάκια, ότι θες
      και μετά ο διάολος τα μοιράζει για να
      μη του πιάνουν χώρο!! χαχαχα

      Σιγά μη περιμέναμε από άντρες να φτιάξουν
      τέτοιες λεπτομέρειες!!!! Άντε κανένα καρφί
      στον τοίχο κι αυτό αν δεν είναι ανάδρομος
      ο Ερμής!!

      Διαγραφή
    2. Καρφώνω όλες τις εποχές καρφιά. Αλλά μέχρι εκεί έ? Μην παίρνετε θάρρος. Υπάρχουν και οι ειδικοί για κάποιες δουλειές. Άνεργοι θα μείνουν?

      Φτιάξε μου σε παρακαλώ έναν κουμπαρά με σκηνές από τη φύση (θάλασσα, πράσινο, πουλιά κλπ) Θα στον πληρώσω κανονικά και τα μεταφορικά δικά μου.

      Διαγραφή
    3. Ότι καρφώνεις καρφιά και να μη το πεις από μόνος σου ... το έχω καταλάβει!!! χαχαχαχα
      Τι να τον κάνεις βρε τον κουμπαρά?
      θα πάρεις play station τα Χριστούγεννα???

      Πάντως ωραία ιδέα μου έδωσες για τα παιδιά φίλων
      κουμπαρά δεν είχα σκεφτεί!!!

      υγ. Ακόμα και να τα πούλαγα ποτέ δεν θα έπαιρνα χρήματα
      από γνωστούς και φίλους!!

      Διαγραφή
  10. Καλημερα Λεβίνα ,
    πολυ ωραιο το blog σου και οι δημιουργίες σου καταπληκτικές !!
    ομορφο καλοκαιρι (δημιουργικό)να εχουμε! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου
      Όμορφο Καλοκαίρι εύχομαι και σε σένα :))

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Levinouli μου!!! τι όμορφα ειν τουτα...!!
    όταν λεω εγω καλλιτέχνης με τα όλα τηςς!!!! ^_^
    εγω δεν νομιζω να τα φτιαξω γιατι με θεωρω ολιγον τι άχρηστη, αλλα τα καμάρωσα πολύ εδω τα δικά σου!!!

    Να περνάς όμορφα και να δημιουργείς! ;)
    ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένας δεν είναι άχρηστος, αν δεν πιάνουν τα χέρια σου
      θα κάνεις κάτι άλλο που εγώ δεν μπορώ να κάνω...
      και ομολογώ ότι δεν είναι λίγα αυτά που δεν μπορώ!!

      κι εσύ να περνάς καλά
      φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Levina μου
    Εχω δει σε ξένα μπλογκς τέτοιες κατασκευές και πράγματι είναι εντυπωσιακές και θεωρώ χρονοβόρες,αλλά αξίζει τον κόπο όπως βλέπω και στα δικά σου.
    Καλή δροσερή και δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου είναι χρονοβόρο
      σίγουρα
      αλλά και το τελικό αποτέλεσμα
      αξίζει!

      σε ευχαριστώ πολύ
      να έχεις μια όμορφη βραδιά!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα τα κουτιά,έβαλες πολύ ωραία χρώματα...καιέβαλες και εμάς στα μεράκια να δοκιμάσουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσες φορές μπαίνω κι εγώ σε πειρασμό να
      φτιάξω πράγματα που βλέπω όταν κάνω βόλτες
      στο διαδύκτιο! Τις περισσότερες φορές
      τουλάχιστον το προσπαθώ!

      καλή επιτυχία στις δοκιμές εύχομαι
      καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  14. όμορφα!!
    έχεις εσωτερική ομορφιά και σου βγαίνει
    με ότι κι αν καταπιάνεσαι..
    θέλω να δω και τα πινέλα σου.. στον καμβά!!
    να ελπίζω;
    φιλιά πολλά, Καληνύχτα ή μάλλον Καλημέρα
    αφού θα το δεις το πρωί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ tuki μου
      είναι παραπάνω από όσο μου αξίζουν τα καλά σου λόγια ,
      αλλά ναι κάτι ετοιμάζω και με τον καμβά, αν βγει όπως
      το ονειρεύομαι τότε θα σας το δείξω ... αλλιώς θα
      το φάει το μαύρο σκοτάδι!! χαχαχα
      Φιλιά κι από μένα
      βουνίσια και δροσερά
      να έχεις ένα όμορφο βράδυ !

      Διαγραφή
  15. χαρά στο κουράγιο σου, αγαπάκι, με τέτοια κάψα!
    τι όμορφα που είναι! μα πιο όμορφη φαντάζομαι εσένα τις ώρες της κατασκευής!
    σε φιλώ πολύ-πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφιά μου
      έχω κολλήσει με αυτά και κατέβηκα πάλι κάτω
      έβαλα μπροστά ένα σωρό πράγματα και να δω
      πως θα τα τελειώσω!! Γι αυτό και χάθηκα, μη
      με παρεξηγείτε για τις απουσίες μου!!
      Φιλιά πολλά πολλά με δροσιά
      ελπίζω να φτάσουν εκεί γρήγορα! χαχαχα
      καλό βράδυ !!!

      Διαγραφή
  16. Είναι καταπληκτικά!!!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ maria μου
      να είσαι καλά !!
      Τα φιλιά μου
      καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  17. καλημερααααα.... η ομορφιά και η καλοσύνη της ψυχής αποτυπώνεται σε ότι κάνουμε με αγάπη... είναι υπέροχες οι κατασκευές σου.. να είσαι καλά και όσο μπορούμε ας χαμογελάμε..να έχεις μια καλή μέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρααα precious
      Ευχαριστώ πολύ, νομίζω η αγάπη γι αυτό που κάνουμε όταν μας αρέσει αποτυπωνεται! Τα άλλα είναι πολύ καλά λόγια και παραπάνω από ότι μου αξίζει :)
      Nα είσαι καλά
      καλό σου βράδυ !!!

      Διαγραφή

(Επειδή ο blogger καμιά φορά, "τρώει" τα σχόλια, πρίν το δημοσιεύσεις, κάνε ένα copy ώστε να μην το ξαναγράφεις σε περίπτωση που το εξαφανίσει)