26.5.12

κάτι από εμένα ...





Δεν ξέρω αν είναι καλό ή όχι
Δεν με νοιάζει αν  θα το δουν  δεκάδες μάτια ,
ούτε πως θα το κρίνουν ,
αν το κρατήσουν  ή το απορρίψουν
Μου φτάνει που είναι δικό μου δημιούργημα
Που το δούλεψα με τις λιγοστές μου γνώσεις
επάνω στο αντικείμενο αυτό
Μου φτάνει που θα το δείτε εσείς
Που έχει την αγαπημένη μου μουσική
και λόγια από δικούς μου στίχους.
Μου φτάνει που το αγαπώ εγώ
Είναι  το δικό μου  video και  σας
το αφιερώνω

                                                 Levina_









17 σχόλια:

  1. 'Μια ψυχή που κρατά το άπειρο στα χέρια της,
    το σκοτάδι , την μοίρα της, κλείνει τα μάτια
    και χάνεται στον πόνο , στο γέλιο,
    σε ένα γλυκό πάθος για την επόμενη στιγμή...'
    Δεν έχω λόγια. Οι λέξεις σου δένουν με την υπέροχη μουσική και προκύπτει κάτι τόσο υπέροχο!
    (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που το βρήκες υπέροχο, δεν θα την έλεγα αυτή την λέξη, είναι πολύ μεγάλη :))
      christinaki σε ευχαριστώ πολύ !
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο !
    Με πολύ καλές επιλογές μουσικής και εικόνων.

    Οι στίχοι τόσο προσωπικοί που σε αγγίζει η ιερότητα τους
    και τόσο αληθινοί συνάμα.

    Καλό σου Σ/Κ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι στίχοι μόνο αλήθειες μπορεί να λένε ...
      καλό Σαββατοκύριακο Gip
      σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω λόγια!
    Μοναδικό!
    Μια μεγάαααλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για μια ακόμα φορά σε ευχαριστώ,
      καλό βράδυ serenata μου !

      Διαγραφή
  4. Τα καλύτερα, τα πιο όμορφα πράγματα στη ζωή, δεν μπορείς να τα δεις, ούτε να τα αγγίξεις. Πρέπει να τα νιώσεις με την καρδιά σου.Σε καμαρώνω για το μεγαλείο της ψυχής σου,και το ταλέντο σου.καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Αν έχεις καρδιά !!!
      αν δεν έχει χαθεί στον δρόμο ανάμεσα στα πολλά που αναζητάς, σε αυτά που τρέχεις να βρεις, να πάρεις και προσπερνάς τα απλά, τα αυτονόητα ...
      Σε ευχαριστώ αλλά δεν βρίσκω να έχω κάνει κάτι για να αξίζω αυτά τα λόγια, δεν νοιώθω πως είμαι κάτι διαφορετικό, άσε που θα με κακομάθετε εδώ μέσα και σε λίγο θα χτυπάει η μύτη μου στην σκεπή!!!!! και σε ευχαριστώ πολύ και για το τραγούδι, δεν το γνώριζα και το κράτησα, θα μπει κάποια στιγμή στην σελίδα μου ...
      Φιλιά
      καλό ξημέρωμα :))

      Διαγραφή
  6. Η αιτία που η θάλασσα μαζεύει το φόρο υποτέλειας από εκατοντάδες ποτάμια, είναι το γεγονός ότι βρίσκεται πιο κάτω απ' αυτούς. Το ίδιο και ο σοφός, τοποθετώντας τον εαυτό του χαμηλότερα από τους ανθρώπους, υψώνει το κύρος του και εισπράττει το φόρο τιμής!Δεν είναι δικά μου λόγια του Λάο Τσέ είναι,απλά δέξου τα θετικά σχόλια γιατί ετούτα θα σε κάνουν καλύτερη απ'ότι είσαι.Και πίστεψε με το ξέρω απο πρώτο χέρι πως το δύσκολο δεν είναι να γίνεις ο πρώτος αλλά να κρατηθείς εκεί.
    Για το ξημέρωμα εχουμε πολύ δρόμο ακόμη,ειχα μια όρεξη για αστροπαρατήρηση απόψε αλλά μου τα χάλασε ο καιρός βρέχει και πολλά τα σύννεφα στον ουρανό της Θεσσαλονίκης.Τούτα τα ολίγα πινόκιο.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο αυτό το πινόκιο! Μήπως να το κρατήσω ? Mια χαρά το βρίσκω, άσε που δεν θα έχει και κανένας αμφιβολία για τα λεγομενά μου πια ... Ψεύτρα με την ΄΄βούλα΄΄ σαν καρπούζι απο τον γύφτο !

      Εδώ μας φοβέρισε ελαφρώς, είπε να ρίξει και δυο τρεις σταγονίτσες ίσα για να δούμε πως ακόμα δεν έχει μπει το καλοκαίρι να ξαναβάλουμε κανένα πουλοβεράκι και τώρα έχει απλά ... συννεφιά !
      Αυτά τα ολίγα αστρονόμε :))

      Διαγραφή
  7. Καλό το βίντεο... αν και στο λέει κάποιος άσχετος με τα περί δημιουργίας βίντεο....άρα είναι όντως καλό.

    Καλό βράδυ.

    Τι μανία σας έχει πιάσει να κάνετε βίντεο?
    Πώς το εξηγείτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Gyro
      χαρά μου που το βρήκες καλό αλλά δεν μπορώ να σου εξηγήσω
      γιατί το έκανα, μάλλον από περιέργεια να ασχοληθώ με κάτι
      που δεν γνωρίζω ...
      εξ άλλου αν δεν υπήρχαν τόσοι άνθρωποι να ασχολούνται με αυτό δεν θα γνωρίζαμε πάρα πολλά μουσικά κομμάτια.

      φιλιά
      καλή εβδομάδα !

      Διαγραφή
  8. Όμορφο, πολύ όμορφο!Και το τραγούδι πολύ ωραίο,τι μου θύμισες τώρα...
    Φιλάκια κοριτσάκι!!Περιμένω κι άλλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρααα
      όταν βρω χρόνο θα περάσω και στο επόμενο :))
      φιλιά πολλά πολλά
      καλή εβδομάδα !

      Διαγραφή
  9. καλημερα λεβινα μου! πολυ ομορφο το βιντεακι που εφτιαξες! σε ταξιδευει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό το βιντεάκι και με ωραίες εικόνες φτιαγμένο, απλά ίσως, γνώμη μου έτσι..., θα μπορούσες να βάλεις κίνηση στις εικόνες σου!

    Και πάλι μπράβο για την προσπάθειά σου!
    Φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(Επειδή ο blogger καμιά φορά, "τρώει" τα σχόλια, πρίν το δημοσιεύσεις, κάνε ένα copy ώστε να μην το ξαναγράφεις σε περίπτωση που το εξαφανίσει)