22.5.12

έτσι ... χωρίς πρόγραμμα


Δεν θέλω να βάλω σήμερα
ούτε στίχους
ούτε κείμενο
θέλω κάτι ανάλαφρο κάτι που θα είναι  ...
μόνο εικόνες, με πολύ χρώμα  ...  με πολλές γεύσεις  ...


φέτες ψωμιού με τυρί κρέμα και φράουλες
και μετά φρεσκοστυμμένη λεμονάδα



αμυγδαλωτά ροδάκινο με κρέμα και γρανίτες φράουλας


λατρεύω τους ξηρούς καρπούς


γιαούρτι με φρούτα και ζελέ με κομμάτια πορτοκαλιού


ροδάκινο γεμάτο με κομματάκια φρούτων και δροσερό φραουλοποτό


μια κανάτα λευκό δροσερό  κρασί γεμάτη φρούτα


λίγα φραμπουάζ και φρούτα βουτηγμένα σε σοκολάτα και ζαχαρωτά


ένα ποτό για το τέλος ?




22 σχόλια:

  1. χμμ υπεροχα ολα δε ξερεις πιο να πρωτοδιαλεξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτή την ώρα το κρασί θα διαλέξω , θα βάλω και τους ξηρούς καρπούς με κανένα κομματάκι σοκολατίτσα ... Δελφινάκι μου :))

      φιλάκια πολλά !!

      Διαγραφή
  2. στην υγεια μας!

    καλο βραδυ γλυκια λεβινα.. σε φιλω μαγικααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην υγειά μας φιλενάδα

      μου κλέβεις την μαγεία αλλά ... χαλάλι σου
      την στέλνεις πίσω με τα φιλιά !! χι χι χι
      καλό μας βράδυ :))

      Διαγραφή
  3. Κοριτσάκι τι όμορφες εικόνες είναι αυτές...μου έφτιαξες τη διάθεση!!! Τι χρώματα και τι γεύσεις...Μπράβο , μπράβο!τέλεια βραδιά να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι έτσι για να μη μου γκρινιάζετε πως σας μαυρίζω την καρδιά!! χαχαχα...σας έχω κι άλλα ... σιγά σιγά σε δόσεις!
      φιλάκια Κατερινάκι μου :))

      Διαγραφή
  4. Πο πο!!!Υπέροχα χρώματα , αρώματα και γεύσεις...Πάρτυ αισθήσεων!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ μου αρέσει αυτό... πάρτυ αισθήσεων!!!
      θα γίνει ωραίος στίχος! χαχαχα

      φιλιά marileni μου
      καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες εικόνες γεμάτες χρώματα! και πολύ ζωντανές...
    Μας άνοιξες την όρεξη! :P ^_^

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο που τις βλέπεις έχεις την εντύπωση πως γεύεσαι τα δροσερά φρούτα, τις λεμονάδες, τις γρανίτες, το κρασι!!

      φιλιά ΝέΜεΣις
      καλό μας βράδυ :))

      Διαγραφή
  6. Ουπς! Τι πειρασμοί είναι αυτοί; Και κάνω δίαιτα για το καλοκαίρι που είναι προ των πυλών! Μέθεξη εικόνων και... ανοιγμένης όρεξης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και.... γιαουρτάκι το μενού Σταμάτη μου!!! χαχαχα

      άσε που όλο αυτό είναι Φάτε μάτια Ψάρια!

      φιλιά
      καλή δίαιτα και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ που μου άνοιξες την όρεξη μες στα ξημερώματα!!!
    Πάω απ' το ψυγείο να δω τι υπάρχει....
    ...
    Καλό ξημέρωμα εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίθανα δεν είναι Αντρέα μου?????
      αλλά είδες πως δεν παχαίνουν όλα αυτά! φρουτάκια είναι!! χαχαχα

      φιλιά Ιππότη μου
      καλό βράδυ :))

      Διαγραφή
  8. χμμμμ τωρα δε ξερω τι θελω. να φαω θελω να πιω θελω απ ολα θελω μαλλον! απ ολα κ απο λιγο! χιχιχι

    καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε κοριτσάκι μου
      και εγώ όταν τα έβλεπα τόσο περισσότερο τα ήθελα...
      ένα τραπέζι στην εξοχή, κάτω από τον ήλιο με όόόλα αυτά επάνω!!!

      φιλιά πολλά
      καλό βράδυ :))

      Διαγραφή
  9. Kαλημέρα Λεβίνα μου!!
    Τι όμορφες εικόνες... τι χρώματα... τι αισθήσεις...
    Ενιωσα ότι τα γεύομαι όλα αυτά...
    Παρέα με σένα και τους τετράποδους φίλους μας καθισμένες στη λιακάδα του κήπου.
    Εν καιρώ όμως... ;)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα τα γευτούμε ... αλοίμονο!
      τώρα μάλιστα που γίνεται αναδόμηση του κήπου
      δεν θα τον απολαύσουμε μαζί με όόόλο το ζωικό μου βασίλειο???

      φιλιά Λιακάδα μου
      καλό βράδυ :))

      Διαγραφή
  10. Ύπεροχα !! Όλα μου αρέσουν !!
    Δροσιστιές ιδέες !!
    Τα μισά να έχεις, έρχομαι να με κεράσεις ! :))

    Και το πιάνο... μμμμ... Έχεις γίνει ο disk-jokey που προτιμώ !! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα υπάρχουν ... δροστιστικά, χρώματα, αρώματα και γεύσεις!

      υγ. εδώ που τα λέμε... και εγώ την μουσική που με εμπνέει έχω :))

      φιλιά
      καλό βράδυ !!!

      Διαγραφή
  11. Πω πω υπέροχα όλα!!!!!
    Δεν παχαίνουν όμως;
    Σοκολάτα δεν είδα...χιχιχι
    Φιλάκια Λεβινάκι μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα καλά!
      δεν το κατάλαβες?
      προπέτασμα καπνού είναι όλα αυτά , την σοκολάτα θα βγάλω να μου την φάνε???? χαχαχα

      φιλάκια πολλά πολλά serenata μου
      καλό βράδυ!

      Διαγραφή

(Επειδή ο blogger καμιά φορά, "τρώει" τα σχόλια, πρίν το δημοσιεύσεις, κάνε ένα copy ώστε να μην το ξαναγράφεις σε περίπτωση που το εξαφανίσει)