7.9.11

στον βυθό σου



Πήρε βαθιά ανάσα
Βούτηξε στα καθαρά νερά σου
Διάφανα , ζεστά
Ψάχνει να βρει το χρώμα μαγεμένη
Γαλαζοπράσινο
Γαλάζιο
Μπλε και λίγο από μενεξελί
Και λίγο από ρόδινο χρυσό
Της Ίριδας το τόξο
Καθώς μαζί της βούτηξε
Και ο δίσκος του ήλιου
Τρυφερή η αγκαλιά σου
Μελωδία μέσα στην σιωπή
Ένοιωσε το άγγιγμα σου
Φτερουγίσματα απαλών δαχτύλων
Στον μηρό, στην γάμπα, στην μέση
Ανυπεράσπιστη αφήνει την ψυχή
Στα υγρά τα χέρια που ζητιανεύουν
Εκλιπαρούν για υποταγή
Χωρίς λόγια ανοίγει η αγκαλιά
Χορεύει μέσα σου
Στροβιλίζεται
Ένα γέλιο καθρεφτίζεται
Ένα φιλί γεμάτο αλμύρα
Στιγμές για να προλάβεις
Το μικρό κορμί να αγαπήσεις
Τραγούδι δίχως λέξεις
Να προλάβεις
Παραμονεύει στα σκοτεινά σου βάθη
Ναυάγιο μαύρο σίδερο
Φωλιά του καρχαρία
Με φθόνο αγγίζει αρπάζει
Παλεύει
Κράτα
Κράτα γερά
Ματωμένα τα νερά σου
Οργή κομματιάζει το λάφυρο
Κορμί μοναχό βυθίζεται μεταμορφώνεται
Αυτή τη νύχτα φεγγάρι δεν έχει
Ούτε αστέρια να φωτίζουν
Το κόκκινο κοράλλι
Κομμάτι απόμεινε
Στην άμμο του βυθού σου.






Levina



 

7 σχόλια:

Αναστασία είπε...

Υπέροχο!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Levina μου

Να εχεις μια ομορφη μερα μαγισσουλα

Levina είπε...

Ευχαριστώ καλή μου Αναστασία,
σου εύχομαι καλό απόγευμα.




Καλησπέρα παγωτοξωτικό μου
να έχεις ένα ξεκούραστο απόγευμα.

Apokalipsis999 είπε...

Στα καθαρά νερά σου
διάφανα , ζεστά

μα και ματωμένα τα νερά σου.
Πως να βρει το χρώμα μαγεμένη
στη φωλιά του καρχαρία;
Ίσως αυτή η νύχτα φεγγάρι δεν έχει
μα έχει συντροφιά,
της Ίριδας το τόξο
καθώς μαζί της βούτηξε
.
Το κόκκινο κοράλλι
υπάρχει και χωρίς
αστέρια να φωτίζουν.

Άιναφετς είπε...

Οδυνηρό το ταξίδι στο βυθό μας...πάντα!
Δικές μας οι σκοτεινές σπηλιές,
δικοί μας οι καρχαρίες,
δικά μας τα όμορφα κοράλλια και τα πολύχρωμα ψάρια,
όλα μέσα στο νου μας είναι!!!

Levina είπε...

Apokalipsis
κάπως έτσι,
αρχίζει το όνειρο
μα παραμονεύουν οι καρχαρίες
και καταλήγει σε εφιάλτη.

Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.



Bianca
έτσι είναι αν δεν προσέξεις,
σε κομματιάζουν ή αν δεν προσέξεις
αυτό που έχεις , το χάνεις.

φιλιά Bianca μου , να περνάς καλά.

Levina είπε...

Δυστιχώς μαγισσούλα μου
οδυνηρό μα τελικά πάντα χρήσιμο.

φιλιά καλή μου
Καλό μας Σαββατοκύριακο

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...