13.7.11

χωρίς ανάσα

για τα όνειρα ………που δεν μένουν όνειρα





προσπαθεί να πάρει ανάσα

ο αέρας που την τυλίγει

είναι βαρύς    υγρός    ακίνητος

γιατί ήρθε μέχρι εδώ ?

τα πόδια της γυμνά

είναι χωμένα στην χρυσή άμμο

κάνει ένα βήμα

προσπαθεί να πάρει ανάσα

πυρωμένος δίσκος ο ήλιος

ψηλά στον ασυννέφιαστο ουρανό

αφήνει το φουστάνι της να πέσει

στην καυτή την άμμο

ολόγυμνη  δίνεται στον αέρα

η κάψα του μεσημεριού

φλογίζει το ολόλευκο κορμί

ένα βήμα ακόμα

το δροσερό νερό αγγίζει

τις άκρες των ποδιών της

λίγο και τυλίγει τις γάμπες της

ανεβαίνει στους απαλούς μηρούς

δροσίζει το κορμί που καίει

το αγκαλιάζει το τραβά

έκλεισε τα μάτια

αφέθηκε

χωρίς ανάσα

όνειρο ζει

πλάσμα της θάλασσας

αγγίζει κορμί

ανάσα μέσα από ανάσα

εκείνη για σένα

levina




5 σχόλια:

  1. Λεβίνα μου τι όμορφο .. με μια ανασα ...

    με μια ανασα το διαβασα..

    μια ανασα αφηνω..

    καλο βραδυ με φιλια που κρυβουν πολλες ανασες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ αγαπω

    Με μιαν ανάσα σ΄αγαπώ μου
    για εκείνον

    Πολλά φιλιά σου στέλνω
    Μαγικά
    Που αντέχουν χωρίς ανάσα


    Emperor

    Παραδίνεται my Emperor
    Εκείνη
    Σε εκείνον
    Χωρίς ανάσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στην παράδοση, ακόμα και η ανάσα βαρύ φορτίο γίνεται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι Βίκυ μου
    πόσο δίκιο έχεις, ακόμα και αυτή
    η ανάσα κόβεται κάποια στιγμή
    και αιωρείσαι στο κενό.......

    τα φιλιά μου καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(Επειδή ο blogger καμιά φορά, "τρώει" τα σχόλια, πρίν το δημοσιεύσεις, κάνε ένα copy ώστε να μην το ξαναγράφεις σε περίπτωση που το εξαφανίσει)