2.4.11

Μια γλυκιά Καλημέρα σε όλους,

Γιατί υπάρχουν ακόμα άνθρωποι ανάμεσά μας
που έχουν το μικρόβιο της προσφοράς...
Που δίνουν χωρίς να τους το ζητήσεις...
που προσφέρουν τις γνώσεις τους, 
τις πολύτιμες συμβουλές τους... 
Που διορθώνουν τα λάθη μας και δεν γελάνε με αυτά...
Που προσφέρουν τον δικό τους χρόνο
για να δημιουργήσουν κάτι όμορφο
που θα είναι χρήσιμο μόνο σε εμάς...
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου
τον blog-γείτονα  μου Caeser
για την απίστευτη δουλειά που έκανε
με το video της Σελίδας μου.
Να έχετε ένα Όμορφο και  Ξεκούραστο Σαββατοκύριακο.

4 σχόλια:

caeser είπε...

Μια και μοναδική πινελιά μέσα σε ένα πίνακα δεν κάνει τη διαφορά! :-)
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Levina είπε...

Μια και μοναδική πινελιά στο σωστό σημείο του πίνακα .....κάνει την μεγάλη διαφορά!!

Ανώνυμος είπε...

καλώς ήρθες!

Levina είπε...

άργησε λιγάκι να φτάσει το μνμ. Dark13Sun, αλλά σε ευχαριστώ πολύ !

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...